Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله نوری همدانی در واکنش به حادثه مصیبت‌بار انفجار مسجد سید آباد در استان قندوز افغانستان گفت: عاملان طراحان و پشتیبانان عملیات تروریستی قندوز باید مجازات شوند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کمال تأسف شاهد کشتار جمع کثیری از نمازگزاران مظلوم و بی گناه مسجد سید آباد استان قندوز هستم.

این اقدام کینه توزانه، باعث غم و اندوه نه تنها مسلمانان بلکه هر انسان آزاده‌ای گردید، از این رو بر همه انسان‌ها و بر همه مسلمانان لازم است آن را محکوم کنند و این جنایتکاران؛ چه کسانی که در کشتار و زخمی کردن دخالت داشتند و چه کسانی که بعنوان پشتیبانی و چه کسانی که نقشه این جنایت‌ها را می کشند مجازات شوند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و با عرض تسلیت و تعزیت و ابراز همدردی با ملت مسلمان افغانستان و خانواده این قربانیان مظلوم، از خداوند سبحان برای آن شهدای عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر عظیم را مسئلت می‌نمایم.

حسین نوری همدانی

۱۸ مهر ماه ۱۴۰۰

کد خبر 5323796

منبع: مهر

کلیدواژه: قم آیت الله حسین نوری همدانی مراجع تقلید قم پیام تسلیت افغانستان بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری هفته ناجا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا عزاداری 28 صفر امام رضا ع عکس استانها مشهد شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!

چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه‌ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان‌هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه، ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می‌کرد، اما به خاطر رفتار‌های نامناسبی که داشت اخراجش کردم.

بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است