Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، دفتر «آیت الله سیستانی» مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق بیانیه ای را در محکومیت حمله تروریستی در «قندوز» افغانستان منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، دفتر آیت الله سیستانی در بیانیه خود آورده است: با قلبی آکنده از غم و اندوه خبر شهادت شمار زیادی از نمازگزاران بیگناه در قندوز را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این جنایت فجیع را به شدت محکوم می کنیم.

دفتر مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق همچنین عنوان کرده است: متأسفانه باید بگویم که در کمال تعجب مشاهده می کنیم که کشورهای اسلامی، ملت بیگناه افغانستان را به حال خود رها کرده اند و عملا اجازه داده اند تا جنایت های بیشتری علیه مردم مؤمن این کشور صورت گیرد.

این دفتر در بیانیه مذکور عنوان کرده است: از کشورهای اسلامی می خواهیم تا در این شرایط به دنبال راهکارهای مؤثری برای رهایی بخشیدن برادران افغان از شرارت های گروه های تروریستی باشند.

گفتنی است، شبکه تلویزیونی طلوع دیروز شنبه از افزایش تعداد شهدای انفجار انتحاری روز گذشته در این کشور به ۱۵۰ نفر خبر داد. بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، یکی از اعضای کادر بیمارستان ولایت قندوز در این خصوص گفت که بر اثر این حادثه تا کنون ۱۵۰ تن شهید و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

گروهک تکفیری تروریستی داعش پیشتر مسئولیت انفجار در مسجد سید آباد در منطقه خان آباد واقع در ولایت قندوز افغانستان را بر عهده گرفت. ظهر روز جمعه انفجاری هنگام اقامه نماز در مسجد شیعیان رخ داد.

طبق گزارش‌ها این انفجار حدود ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی رخ داد. جمعیت زیادی برای اقامه نماز جمعه جمع شده بودند که عامل انتحاری یک بمب را در داخل مسجد منفجر کرد.

کد خبر 5323586 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله سیستانی افغانستان قندوز ایالات متحده امریکا عراق افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین انتخابات عراق اتحادیه اروپا لبنان تایوان عربستان سعودی ایران سوریه فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد