Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: انتظار به‌حق مردم از دستگاه قضایی اجرای عدالت و برخورد قاطع با مجرمان و هنجارشکنان است و عفو و رأفت اسلامی که در قبال برخی محکومان و زندانیان اعطا می‌شود هیچگونه ارتباطی با مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای نداشته و برخورد دادگستری با اینگونه افراد قاطع است. خبرگزاری میزان - همزمان با ایام هفته نیروی انتظامی رئیس کل دادگستری  اصفهان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با حضور در دو مجموعه کلانتری و یگان حفاظت مستقر در دادگستری ضمن گرامیداشت این هفته، عوامل و مأموران پر تلاش این دو مجموعه را مورد تجلیل قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه این بازدید با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به تمامی سبزپوشان این نیرو گفت: حفظ نظم و امنیت مسئولیتی است خطیر که نیروی انتظامی با اقتدار عهده‌دار آن است و این هفته فرصت مغتنمی است تا از خدمات و تلاش‌های جهادگونه و شبانه‌روزی آن‌ها به نحو شایسته تقدیر و تجلیل به‌عمل آید.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی همانند بازوان پرتوان همراه و همکار دستگاه قضایی در اجرای عدالت است، افزود: بخش زیادی از ارجاعات قضات اعم از انجام تحقیقات، تعقیب مجرمان، اجرای احکام، بدرقه زندانیان و... به نیروی انتظامی است و این مأموریت‌ها بخشی از مسئولیت آن‌ها در حفظ نظم و امنیت در جامعه است.
وی در ادامه بیان کرد: انتظار به‌حق مردم از دستگاه قضایی اجرای عدالت و برخورد قاطع با مجرمان و هنجارشکنان است و عفو و رأفت اسلامی که در قبال برخی محکومان و زندانیان اعطا می‌شود هیچگونه ارتباطی با مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای نداشته و برخورد دادگستری با اینگونه افراد قاطع است.

در این بازدید مسئولان عالی قضایی استان اصفهان با اهداء گل و لوح سپاس به پرسنل دو مجموعه کلانتری و یگان حفاظت دادگستری به نمایندگی در سراسر استان اصفهان، از خدمات کلیه عوامل این نیرو تجلیل بعمل آوردند.      بیشتر بخوانید:    ۲۵ مرکز انتظامی زیر ذره بین مقامات قضایی کرمانشاه انتهای پیام/ برچسب ها: اصفهان نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصفهان نیروی انتظامی رئیس کل دادگستری نیروی انتظامی دستگاه قضایی استان اصفهان اجرای عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت: تا پایان سال گذشته به منظور تامین نیروی انسانی و تقویت حوزه قضایی شهرستان فلاورجان، ۵ قاضی و ۲۴ کارمند جذب شدند.
حجت‌الاسلام اسداله جعفری همچنین آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد دانست و افزود: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه رضایت بخش نیست و باید با برنامه ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف این حوزه بهبود یابد.
وی ادامه داد: در بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها روند ارائه خدمت به مراجعان، با حضور معاونان و مسئولان استانی به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان