Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام پاکیزه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویی ۱۴۰۰ دانشگاه جامع امام حسین(ع) که روز شنبه (17مهر) در این دانشگاه برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک ماه ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان، با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری  در خصوص انتظار معظم له از جوانان در سه زمینه «تحصیل ، تهذیب و ورزش،» خاطر نشان کرد که دانشجویان صرفا به دنبال کسب مدرک نباشند و علاوه بر تحصیل دروس دانشگاهی، تفکر نو  و ایده های خلّاقانه را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع امام حسین(ع) حکم امام سپاه را دارد و قرار است دانشگاهی تمدن ساز و تراز انقلاب اسلامی باشد، دانشجویان را به تهذیب و مراقبت نفس فرا خواند و به آنها تاکید کرد که در تحول علمی و تعالی معنوی که همانا شعار این  دانشگاه است، اهتمام ورزند. 

حجت الاسلام پاکیزه به اهمیت نماز اول وقت و انس با قرآن و ادعیه و نیز شرکت در مجالس اهل بیت (ع) تاکید داشت و به دانشجویان سفارش کرد که به دروسِ معارف اسلامی توجه بیشتری داشته باشند چرا که آشنایی با معارف اسلام به ارتقاء سطح اعتقادی و باور قلبی کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به امر ورزش و سلامت روح و جسم، دانشجویان را به این کار مهم، تشویق و ترغیب کردند و آمادگی جسمانی را مهم خواندند و خاطر نشان کرد: «سربازان عصر ظهور»، بایستی به سلامت روح و جسم خود، توجه لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام پاکیزه گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، آمادگی لازم را دارد تا به هر گونه شبهات فقهی، سیاسی، علمی پاسخ دهد و همچنین در زمینه مشاوره خانوادگی و تحصیلی، خدمتگزار دانشجویان عزیز باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام حسین انقلاب اسلامی دانشگاه دانشجویان دانشگاه امام حسین دانشگاه جامع امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

کد خبر 6091241

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد