Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از   ایسنا؛ سید سلمان ذاکر در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش عملکرد بودجه توسط میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: امروز ما شاهد مشکل معیشت مردم هستیم، افراد کم برخوردار توانایی مالی برای اداره زندگی را ندارند. آقای میرکاظمی شما چه برنامه‌ای برای این موضوع دارید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: منشاء درآمد استان‌ها باید شناسایی و مطالعه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی استان‌ها قطب کشاورزی هستند آیا نمی‌توان سرانه درآمدی اینها را با لغو ارز تعهدی مورد توجه قرار داد؟ باید گره‌ها را باز کرد تا سرانه درآمد خانواده‌ها افزایش پیدا کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساختار بودجه باید تضمین‌کننده درآمد پایدار و تضمین‌کننده ثابت شدن قیمت‌ها باشد، این مقوله ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنید و برای پایان دادن به رنج تجار در موضوع ارز تعهدی برنامه ریزی کنید.

پربیننده ترین قیمت دلار ۱۷ مهرماه۱۴۰۰ پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۸مهر / پالس مثبت از واشنگتن به تهران عقب نشینی فلز زرد / سایه افزایش ریسک پذیری معامله‌گران بر بازار طلا شاخص دلار افت کرد دلار به نیمه کانال ۲۷هزار تومان نزدیک شد / آخرین قیمت نقدی ۲۷۵۸۰تومان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز 4200 تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد