Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:55:56 GMT

عامل جنایت انفجار در قندوز افغانستان مجازات شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۹۵۵۳

عامل جنایت انفجار در قندوز افغانستان مجازات شوند

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری آیت‌الله نوری همدانی،‌ در این پیام آمده است: با کمال تاسف شاهد کشتار جمع کثیری از نمازگزاران مظلوم و بی‌گناه مسجد سیدآباد  استان قندوز هستم.

آیت‌الله نوری همدانی در این پیام اضافه کرده است: این اقدام کینه‌توزانه، باعث غم و اندوه نه‌تنها مسلمانان بلکه هر انسان آزاده‌ای گردید، ازاین‌رو بر همه انسان‌ها و بر همه مسلمانان لازم است آن را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام ادامه یافته است: این‌جانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و با عرض تسلیت و تعزیت و ابراز همدردی با ملت مسلمان افغانستان و خانواده این قربانیان مظلوم، از خداوند سبحان برای آن شهدای عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر عظیم را مسالت می‌نمایم.

ظهر جمعه هفته قبل هنگام ادای نماز جمعه در مسجد شیعیان در شهرستان سیدآباد انفجاری رخ داد که پزشکان بدون مرز در ولایت قندوز افغانستان تاکنون تعداد شهدا را ۵۰ و زخمی‌ها را بیش از ۱۰۰ نفر اعلام کرد.

گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای حمله انتحاری به یک مسجد شیعیان در شهرستان سیدآباد ولایت قندوز افغانستان را بر عهده گرفت.

پس از تسلط گروه طالبان بر تمام افغانستان این نخستین حمله انتحاری خونین در مسجد شیعیان است.

پیش‌ازاین نیز داعش مسوولیت حمله به فرودگاه کابل را که به کشته شدن ۱۷۰ تن انجامید، پذیرفت.

برچسب‌ها افغانستان قم آیت الله العظمی نوری همدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان قم آیت الله العظمی نوری همدانی افغانستان قم آیت الله العظمی نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

یک نوجوان در فرانسه به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ بازداشت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آمریکا عامل قحطی و گرسنگی در افغانستان
  • پیام عملیات وعده صادق به رژیم ‌صهیونیستی رسید
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک