Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که در تابستان گذشته چهار دوره مهارتی با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای خوارزمی برگزار شد، گفت: برای ترم پاییزه و از آبان‌ماه نیز مقرر شد پس از نیازسنجی، دوره‌های مهارتی ارائه شوند.

دکتر ابراهیم حاجی‌دولو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای افزایش مهارت‌های عملی و حرفه‌ای دانشجویان، مرکز SCD از دو سال قبل راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این مرکز برگزاری دوره‌های کاربردی و عملیاتی برای دانشجویان است.

وی با بیان این‌که در تابستان گذشته چهار دوره مهارتی با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای خوارزمی برگزار شد، افزود: دوره‌هایی مانند AutoCAD ، ISDL، نرم‌افزارهای کاربردی برق ساختمان، برگزار شدند و برای ترم پاییزه و از آبان‌ماه نیز قرار شد پس از نیازسنجی، دوره‌های مهارتی ارائه شوند. یک هماهنگی سه‌جانبه بین دانشگاه شهید چمران، مرکز فنی و حرفه‌ای خوارزمی و سازمان مدیریت دولتی انجام شد که قرار است، مدرسین حرفه‌ای معرفی شوند و ثبت‌نام این دوره‌ها از طریق پورتال سازمان فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: جامعه هدف ما دانشجویان برق، مکانیک، عمران، کامپیوتر و دیگر رشته‌های فنی و مهندسی است و پس از پایان دوره نیز به دانشجویان مدرک بین‌المللی داده می‌شود که اعتبار بین‌المللی دارد.

حاجی‌دولو در پایان با بیان این‌که راه‌اندازی مرکز SCD در راستای ماموریت‌گرایی دانشگاه و توانمندسازی دانشجویان است، خاطر نشان کرد: بسیاری از دانشجویان مهارت‌های علمی را خیلی خوب یاد می‌گیرند اما وقتی می‌خواهند وارد بازار کار شوند از نظر مهارتی ممکن است با مشکل مواجه شوند. ماموریت مرکز SCD هم در این راستا است که این خلا و کمبود را برطرف کند. از همکاری فنی و حرفه‌ای در برگزاری دوره‌های مهارتی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه شهید چمران دوره های مهارتی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند

همشهری آنلاین: در این روزهای حساس و به یادماندنی که تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های مختلف به ویژه دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه، توجه رسانه‌ها و مردم جهان را به خود جلب کرده، بازخوانی برخی وقایع مشابه در تاریخ خالی از لطف نیست. بی‌گمان این صحنه‌ها در طول سال‌ها فعالیت ضدصهیونیستی آزادیخواهان جهان کم‌نظیر است، اما نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که در طول هشتاد سال جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین، با اوج‌گیری این جنایت‌ها اعتراضات جهانی به ویژه دانشجویی هم در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است. در یکی از این اسناد که در گنجینه اسناد مرکز اسناد انقلاب اسلامی نگهداری می‌شود گزارشی از ساواک در مهر ماه سال ۱۳۴۹ به چشم می‌خورد. در این سند به اجتماع دانشجویان ایرانی، امریکایی و عربی در حمایت از فلسطین در دانشگاه کلمبیا پرداخته شده است.

متن این سند بدین شرح است:

« روز جمعه ۴۹/۷/۲۲ ساعت ۷ بعدازظهر دانشجویان ایرانی، دانشجویان آمریکایی، دانشجویان عرب که در حدود پانصد نفر می‌شدند در سالن نمایش دانشگاه کلمبیا اجتماع کردند. این اجتماع فقط بخاطر پشتیبانی از فلسطین تشکیل شده بود و دانشجویان ایرانی شرکت‌کننده عبارت بودند از ۱-حسن حلبیان ۲-علی‌اکبر زارعیان ۳-علی‌اصغر زارعیان ۴-دکتر محمدعلی خوانساری ۵-مجید سیادت ۶-دخی شعشعانی ۷-کیومرث ثابتیان ۸-فریدون دانش ۹-احمد شایگان ۱۱-هادی کیلک ۱۲-حسین زادنیا. ابتدا چند دانشجوی امریکایی سخنرانی کردند و بعدا احمد شایگان بزبان انگلیسی سخنرانی نمود. ضمنا در موقع سخنرانی یکی از دانشجویان آمریکایی گاز اشک‌آور پخش شد که تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان مجبور بترک سالن شدند. نظریه نمایندگی. صحت خبر تائید میشود.»

کد خبر 849193 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو دفاع - بسیج دانشجویی خبر ویژه ایران و فلسطین فلسطین

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند