Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه زاهدان گفت: تربیت حلقه‌های صالحین از میان اقوام و مذاهب استان ضروری است و باید بدانیم که این مسیر چندان هموار نیست و پیمودن آن نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززاهدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر اهمیت کار حلقه‌های صالحین بسیج، اظهار داشت: برنامه‌ریزی جهت ارائه محتوا و فعالیت‌های کیفی نسبت به کمیت و تعداد افراد حاضر در حلقه‌های صالحین از اولویت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: گام اول کار انجام فعالیت‌های فکری و پرورش نیروی انسانی بوده که چنین کاری سخت، زمان بر و نیازمند فعالیت تمام وقت است.

آیت‌الله محامی پرهیز از روزمرگی و ارائه محتوا به صورت گفتمان و پله به پله شد و اظهار داشت: ارائه طرح‌های مختلف و دعوت از اساتید و مربیان مؤثر و توانمند می‌تواند تا حدود زیادی در رشد و تربیت اعضای حلقه‌های صالحین مؤثر باشد.

امام جمعه زاهدان: احساس مسئولیت اجتماعی به فرهنگ تبدیل شودامام جمعه زاهدان: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به سیستان‌ و‌ بلوچستان بارقه‌های امید در دل مردم ایجاد شدامام جمعه زاهدان: همراهی مردم با ولایت راه موفقیت جامعه اسلامی است

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خواستار برنامه‌ریزی در فرایند تربیتی حلقه‌های صالحین با توجه به تنوع مذاهب در استان شد و گفت: تربیت حلقه‌های صالحین از میان اقوام و مذاهب استان ضروری است و باید بدانیم که این مسیر چندان هموار نیست و پیمودن آن نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی دارد.

سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 530 حلقه صالحین فعال در سطح استان وجود دارد که تعداد اعضای هر یک از آنها به طور متوسط بین 15 تا 30 نفر است.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان حلقه های صالحین سیستان و بلوچستان برنامه ریزی جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید

محسن حیدری اظهار کرد: معمولاً بارش‌های بهاری با توجه به انرژی بالای همرفتی سیستم ناشی از امواج جوی کم دامنه باعث رخداد رگبار باران، رعدوبرق شدید و تندباد شدید لحظه ای همراه با بارش تگرگ می‌شود که می‌تواند مخاطرات جوی خطرناکی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های این نوع سیستم توزیع غیر همگون بارش به صورت نقطه ای در محل های مختلف در مساحت کوچک با شدت بالا است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از ۳۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد، که میزان بارش از مرکز تحقیقات زاهدان ۲۵، چاه رحمان از توابع زاهدان ۴۰، سیادک ۱۵.۴، نصرت آباد ۴.۷، میرجاوه ۲۲، زابل ۰.۹، زهک ۴.۸ میلی متر بوده است.

وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، که باعث رخداد رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

حیدری عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان