Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:56:13 GMT

تصویب ۶ روستای بروجرد به عنوان هر روستا یک محصول

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۰۰۷۰

تصویب ۶ روستای بروجرد به عنوان هر روستا یک محصول

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از تصویب ۶ روستای شهرستان به عنوان هر روستا یک محصول خبر داد.

عباس گودرزی در حاشیه سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور نورالله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و جمعی از صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی بروجرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این جلسه در جهت رفع موانع و کمک به توسعه و رونق تولید و اشتغال در بروجرد، اشترینان، ونایی و روستاهای شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه شش روستای سنگ سفید، درودگران، چنارستان، دهنومقدسی، قائدطاهر و منطقه نمونه گردشگری ونایی به عنوان هر روستا یک محصول تصویب شد.

گودرزی با اشاره به بازدید از شرکت کشت و صنعت زرگیاه زاگرس اضافه کرد: این شرکت در چند سال اخیر با پیگیری مستمر و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و همت سرمایه گذار راه‌اندازی شده و اکنون قادر است با برداشتن گام‌های دیگر به قطب گیاهان دارویی استان تبدیل شود.

وی با اشاره به بازدید نورالله زاده از کارخانه سویدا، بیان کرد: این واحد بیش از ۷۰ فرصت شغلی در توسعه کارخانه سویدا در کنار ۴۰ فرصت فعلی ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر یکروزه به بروجرد از گلخانه رازان تاک اشترینان، واحد در دست اقدام محصولات غذایی، کارخانه تولید خوراک دام و طیور تاک دانه در جهت توسعه و رونق تولید و اشتغال بازدید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها صندوق کارآفرینی امید مجلس شورای اسلامی چنارستان اشترینان عباس گودرزی بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود