Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲ ماه گذشته، فشار بسیار زیادی به کادر درمان در آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه وارد شد و حتی در برخی روزها، تعداد بستری شدگان به رقم ۴۶۰ نیز رسید که در حال حاضر، این روند کاهشی شده است.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹۹۴ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و نزدیک به یک چهارم این تعداد، در مراکز درمانی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: با بستری شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به هزار و ۶۲۹ نفر رسید.

آقازاده گفت: همچنین در حال حاضر، ۲۹۴ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۵۱ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی از فوت ۱۸ نفر در آذربایجان غربی از جمله چهار تن در ارومیه، چهار نفر در مهاباد، سه نفر در خوی و سه تن در میاندوآب طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: با اضافه شدن این تعداد، فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶ هزار و۵۰۳ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۲۸۶ هزار و ۲۷۴ تن به این بیماری مبتلا شده اند که ۴.۷ درصد کل مبتلایان کشور را شامل می شود.

برچسب‌ها کرونا مهاباد ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مهاباد ویروس کرونا کرونا مهاباد ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند