Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:00:11 GMT

بانوی جوان دزفولی به سه نفر زندگی بخشید

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۰۲۱۲

بانوی جوان دزفولی به سه نفر زندگی بخشید

دکتر جواد شریعتی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زن جوان به دنبال خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شد. کلیه های وی به یک زن ۴۳ ساله در اهواز و یک مرد ۵۴ ساله در سربندر اهدا شد همچنین کبد وی برای پیوند به شیراز انتقال یافت.

وی با بیان اینکه قلب این زن جوان به علت فشار خون بالا قابل پیوند نبود افزود: عمل های جراحی در بیمارستان گلستان اهواز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیزدهمین اهدای عضو امسال در خوزستان است که با توجه به شرایط کرونا اقدامی بی نظیر در کشور محسوب می شود.

شریعتی بیان کرد: امسال در خوزستان  ۱۹ کلیه، ۱۱ کبد و ۲ قلب (ارسال به تهران) پیوند شد و جان ۳۳ هموطن نجات پیدا کرد.

مدیر دفتر پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مردم خوزستان به خاطر ایثار و فداکاری آنها برای اهدای عضو تقدیر کرد.

جهش اهدای عضو در خوزستان نشان دهنده ارتقای فرهنگ اهدای عضو در این استان است.

برچسب‌ها دزفول خوزستان اهدای عضو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان اهدای عضو دزفول خوزستان اهدای عضو اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید