Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی همزمان با اولین روز هفته ناجا از برخی خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان شاخص و پیشکسوتان ناجا تجلیل کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آئین تجلیل از برخی خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و همچنین نشست صمیمی با فرماندهان شاخص و پیشکسوت ناجا به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با حضور سردار " حسین اشتری" در سالن فجر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار " حسین اشتری" در این آئین گفت: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه همکاران پرتلاش و سختکوشم در سراسر کشور، خانواده معظم شهدا و جانبازان و مردم عزیز ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: برکت را در این دیدیم که همزمان با نخستین روز هفته نیروی انتظامی با برخی خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار تازه کنیم و از مقام شامخ این عزیزان تجلیل و قدردانی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شرایط کرونایی در کشور خاطرنشان کرد: به دلیل برخی محدودیت‌ها و البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امروز در جمع تعداد محدودی از عزیزانمان هستیم و حضور خانواده عزیز شهدا و همچنین جانبازان و ایثارگران بزرگوار را خیرمقدم می‌گویم.

این مقام ارشد انتظامی همچنین با خیر مقدم و تبریک هفته نیروی انتظامی به پیشکسوتان و اعضاء وابسته ناجا مطرح کرد: مفتخریم که در جمع برخی از فرماندهان شاخص و پیشکسوتان عزیز ناجا باشیم تا بار دیگر اعلام کنیم که همواره قدردان سالیان سال تلاش این عزیزان هستیم.

سردار اشتری با اشاره به طرح پیشنهاداتی از سوی خانواده شهدا و جانبازان مطرح کرد: همواره از نظر و پیشنهاد‌های خانواده معظم شهدا و جانبازان استقبال می‌کنم و معتقدم که ارتباط چهره به چهره و مستمر با این عزیزان برکت کار ما و توفیق بزرگی برایمان است.

وی با بیان اینکه امنیت مطلوب حاکم بر کشور را مرهون جانفشانی رزمندگان انقلاب اسلامی و جانبازان عزیز هستیم، بر لزوم تکریم و تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران برای همه ما الگو هستند و ما سربازان مقام معظم رهبری نیز تلاش داریم با روحیه انقلابی، جهادی و ولایی تمام توانمان را برای تامین نظم و امنیت مثال زدنی در کشور به کار بگیریم.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه پیشکسوتان و اعضاء وابسته را نیز سرمایه‌های ارزشمند و گرانبهایی می‌دانیم، یادآور شد: همواره بر بهره گیری از تجارب ارزشمند پیشکسوتان و اعضاء وابسته ناجا تاکید دارم و به همین منظور سازوکار‌هایی برای تعامل بیشتر با این عزیزان پیش بینی شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری " مدظله العالی" در ارتباط تصویری برگزاری مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح در دانشگاه افسری امام حسین (ع)، افزود: بار دیگر از فرمایش‌های گوهربار مقام معظم رهبری "مدظله العالی" بهره و فیض بردیم، معظم له در سخنانی نیرو‌های پرافتخار مسلح را " قله مستحکم امنیت ملت سربلند ایران و میهن مقتدر و عزیز" خواندند و اظهار داشتند " به فضل الهی، نیرو‌های مسلح ایران امروز به معنای واقعی کلمه، سپر دفاعی ملت و کشور در مقابل تهدید‌های سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند".

روحی تازه در کالبد نیرو‌های مسلح

سردار اشتری ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی با ابراز امیدواری برای توفیق دانش آموختگان و ارتقاء جوانان نیرو‌های مسلح در مکتب و دانشگاه حسینی (ع)، به ملت ایران به خاطر داشتن جوانان مومن، صالح، شجاع و دارای عزم و بصیرت تبریک گفتند و افزودند" فرماندهان عزیزی که جوانان میهن را اینگونه تربیت می‌کنند، شایسته افتخار و تقدیرند".

این مقام عالی انتظامی تاکید کرد: فرمایش‌های گوهربار مقام معظم رهبری "مدظله العالی" بار دیگر روح تازه‌ای در کالبد نیرو‌های مسلح دمید و برای ما نیرو‌های پلیس نیز این فرمایش‌های معظم له، چون همیشه چراغ راه است و ان شاء الله بتوانیم سرباز خوبی برای معظم له باشیم.

در این مراسم از خانواده شهدای ناجا؛ شهید " ضرغام پرست" و شهید "عبدالجبار مختوم نژاد" و همچنین تعدادی از جانبازان و فرماندهان و پیشکسوتان شاخص نیروی انتظامی تجلیل شد. برچسب ها: نیروی انتظامی ، ناجا ، سردار اشتری ، شهدا ، ایثارگران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نیروی انتظامی ناجا سردار اشتری شهدا ایثارگران هفته نیروی انتظامی خانواده معظم شهدا مقام معظم رهبری نیرو های مسلح خانواده شهدا سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت وگویی با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

دیگر خبرها

  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم