Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرانا، رحمان هوشیاری دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در خصوص بعضی نگرانی و دلواپسی‌ها در مورد برگزاری جشنواره اعلام کرد: ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کادر درمان و مدافعان سلامت به ویژه تلاش‌های دکتر فردین رضاعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان و مجموعه همکاران وی در سنگر مبارزه علیه بیماری منحوس کرونا، تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره در شرایط بسیار ایمن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامت هنرمندان شرکت‌کننده و عموم مخاطبان جشنواره اولویت اول و مهم ستاد اجرایی در برگزاری جشنواره است و به همین منظور از ابتدای اقدام برای برگزاری این دوره از جشنواره رعایت تام و کامل نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا همواره سرلوحه کار بوده است و در ادامه نیز همچنان هماهنگ با ستاد کرونا عمل خواهیم کرد و تا به حال اقداماتی در همین راستا انجام گرفته از جمله آن که پذیرش هنرمندان منوط به کارت واکسیناسیون و تست PCR است.

بنا بر اعلام اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی ادامه داد: همچنین گروه‌های شرکت‌کننده در چندین مرحله پذیرش خواهند شد و تجمعی از هنرمندان نخواهیم داشت. در مکان‌های اجرا نیز مطابق با دستورالعمل‌های موجود فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌گیرد و حتی برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم اختتامیه در فضای آزاد و بیرون از سالن‌های سرپوشیده انجام گرفته است.

تمامی محیط‌های اجرا منطبق با موازین ایمنی سلامت و بهداشت در نظر گرفته شده است

دبیر اجرایی جشنواره افزود: نظر به این که اجراهای جشنواره در فضای باز و محدود به مکان‌های خاص در نظر گرفته شده که کاملا منطبق با موازین ایمنی بهداشت و سلامت طراحی شده‌اند و نیز با توجه به این که روند واکسیناسیون عمومی در استان کردستان و به ویژه شهرستان مریوان با تلاش‌های شبانه‎‌روزی کادر خدوم درمان و بهداشت سرعت بیشتری گرفته است و حدود دو هفته تا برگزاری جشنواره هنوز زمان باقی مانده است، لذا نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد.

هوشیاری خاطرنشان کرد: با همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و تلاش شبانه‌روزی ستاد اجرایی، جشنواره پانزدهم در زمان تعیین شده و در صحت و سلامت کامل برگزار خواهد شد.

در این شرایط ناگوار که به خاطر بیماری کرونا بسیاری از مردم در وضعیت روحی روانی نامناسب به سر می‌برند، هنرمندان شریف تئاتر خیابانی ضمن تلاش برای آموزش و آشنایی هرچه بیشتر مردم با رعایت اصول بهداشتی با زبان گویای هنر، به افزایش روحیه نشاط و تزریق شادی و امید در جامعه کمک خواهند کرد و دوشادوش با مدافعان سلامت در کمک به ریشه‌کن کردن و مهار کرونا تلاش خواهند کرد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان آبان ماه سال جاری به دبیری عبید رستمی در شهر مریوان برگزار می‌شوذ.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسیناسیون تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون تئاتر خیابانی ویروس کرونا واکسیناسیون تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تئاتر برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی – هنری اتقان در احکامی نوشت:

تعامل با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل دبیرخانه متمرکز، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، ارتباط با مخاطبان و نشر آثار هنرمندان و گسترش فرهنگ کار و تلاش از طریق انجام امور رسانه‌ای، از جمله اهدافی است که دبیر جشنواره اتقان از دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره خواسته است.

امیرحسین شفیعی، تهیه کننده و کارگردان تئاتر، مدیر فرهنگی و دارای نشان درجه۲ هنری و مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. شفیعی در کارنامه خود دبیر اجرایی تئاتر مهم بین المللی و ملی را به ثبت رسانده که جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکی از آنها است.

مصطفی ساجدی نیز فعال‌رسانه‌ای و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. ساجدی سابقه سردبیری پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین معاونت خبر و اطلاع‌رسانی مرکز رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای)) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۵ خرداد ماه اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه امسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت