Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:56:14 GMT

حل مشکلات ویندوز حضوری

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۱۰۱۰

حل مشکلات ویندوز حضوری

تمام آنچه از سرعت، تخصص و اعتماد انتظار دارید ضرورتی است که امروزه تقریبا تمام کاربران به آن نیاز دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام امداد رایانه، در روزگاری که کامپیوتر جزو ملزومات جدایی‌ناپذیز کار و زندگی است خدماتی را که در نهایت سهولت، سرعت و مهارت انجام شود و به ویژه قابل اعتماد و معتبر باشد کجا بایدیافت؟ پاسخ ساده است؛ امداد رایانه تهران یکی از معتبرترین مراکز ارائه خدمات نصب نرم‌افزار در محل؛ با برخورداری از سابقه‌ای درخشان و طولانی و بیش از ۱۰ ایستگاه کاری در تهران،در کمتر از یک ساعت  بدون هیچگونه هزینه‌ی ایاب و ذهاب در محل مد نظر شما حاضر شده و تخصصی‌ترین خدمات حل مشکلات ویندوز حضوری را به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر نقطه از تهران بزرگ که باشید فرقی نمی‌کند کلیه خدمات نصب نرم‌افزار در محل در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد. اگر شما هم دغدغه‌ی مهم اعتماد و اعتبار مراکز خدمات رایانه‌ای را دارید ای‌نماددو ستاره، نماد ساماندهی و ایستگاه‌های متعدد خدمات‌دهی حاصل سالها تجربه،تخصص و اعتبار امداد رایانه است که می‌تواند گنج اعتماد را به شما هدیه کند. برای سنجش صحت ادعا و اصالت خدمات امداد رایانه کافیست به نشانی www.tamir-computer.com مراجعه نموده و نشان ای‌نماد دوستاره و نشان ساماندهی (نماد اعتماد الکترونیک‌) را که نشانگر پاسداشت اعتماد مشتریان عزیز است در پایین صفحه مشاهده کنید.

برای حل مشکلات ویندوز حضوری به کجا مراجعه کنم؟

برای دریافت انواع خدمات نصب نرم افزار در محل اعم از نصب ویندوز، رفع کندی ویندوز در منزل و سایر خدمات از این دست، فقط کافیست به نشانی اینترنتی www.tamir-computer.com مراجعه نموده و یا با شماره های ذیل ارتباط برقرار کنید.

09122654736

44100334

22387862

86029907

66919863

33529664

تیم متخصصان امداد رایانه سریع و بدون اخذ هزینه‌ی ایاب و ذهاب در محل حاضر شده و انواع خدمات نصب نرم‌افزار در محل را با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهند داد.

ای‌نماد و نشان ساماندهی چه نقشی در اعتبار فعالیت سایت‌ها دارند؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانید این دو نشان اساسا چه هستند و چگونه اعطا می‌شوند؟

ای‌نماد چیست؟

ای‌نماد (E-Namad) لوگوی اعتماد و اعتبار است که طی فرآیندی دقیق و حساب شده از سوی مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیک به وبسایت‌های تجاری که به ارائه خدمات تجاری و خرید و فروش آنلاین می‌پردازند؛اعطا  می‌شود. از آنجایی که  دریافت  این نشان مستلزم رعایت ضوابط ویژه‌ای از سوی سایت متقاضی است بنابراین کاملا ضابطه‌مند و تعهدآور بوده و سایت دارای این نشان موظف است تمام قوانین مشتری‌مداری را کاملا رعایت نماید. هرگونه تخلف از اصول و قوانین معاملات اینترنتی عواقب سنگینی برای دارنده‌ی این نشان در پی خواهد داشت.بنابراین احتمال کلاهبرداری در این سایت‌ها تقریبا صفر است.

نشان ساماندهی (نماد اعتماد الکترونیک) چیست؟

نشان ساماندهی به منزله‌ی تایید احراز هویت مدیر سایت توسط ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی کشور است در خلال این احراز هویت سایت کاملا از طرف ستاد مورد بازبینی قرار می‌گیرد و بسیار دقت می‌شود که هیچ‌ یک از فعالیت‌های سایت با اساسنامه‌ی شرکت یا فعالیت تعریف شده‌ی سایت مغایرت نداشته باشد.پس از بررسی‌های دقیق توسط کارشناسان خبره‌ی ستاد ساماندهی؛ چنانچه متقاضی تایید صلاحیت نهایی را اخذ نموده باشد نماد با اعتبار 6 ماهه به او اعطا می‌شود و اگر هنوز صلاحیت متقاضی در دست بررسی باشد مدت اعتبار این نماد 3 ماه خواهد بود.

ای‌نماد (E-Namad) لوگوی اعتماد و اعتبار سایت‌های تجاری  است.

مهمترین علل بالا نیامدن ویندوز کدام است ؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات ویندوز که باعث سردرگمی کاربران می‌شود بوت نشدن یا به اصطلاح بالا نیامدن ویندوز است.معمولا یافتن علت مشکل، مهمترین گام رفع آن است. بنابراین اگر شما به همین دلیل نیاز به حل مشکل ویندوز حضوریپیدا کردید بهتر است قبل از هر کاری چند علت رایج این مشکل را بررسی کنید.عدم هماهنگی قطعات سیستم، خرابی رم، فقدان درایور مناسب به ویژه در رابطه با کارت‌های گرافیک، ویروسی شدن سیستم، پرشدن حافظه بافر که مختص پرینتر است، گرمای بیش از حد، نرم‌افزارهای بی‌استفاده‌ای که بی‌جهت نصب شده‌اند و بالاخره مشکلات ناشی از منبع تغذیه و نوسانات برق مهمترین علل بالا نیامدن ویندوز هستند که حتی ممکن است منجر به خرابی کامل سیستم شوند. بنابراین در صورت بروز این مشکل ابتدا تمام لوازم جانبی را جدا نموده و هرکدام از این علت‌ها را بررسی کنید.

حل مشکلات ویندوز حضوری  سریع و با مناسب‌ترین هزینه .

ارائه تخصصی‌ترین و با کیفیت‌ترین  خدمات نصب نرم افزار در محل در سریعترین زمان

زندگی در عصر سرعت و تکنولوژی باعث شده ارزش گوهر زمان را بیش از پیش دریابیم و وجود ایستگاه‌های متعدد کاری در نقاط مختلف تهران و برخورداری از تجربه و تخصص یک تیم مجرب این امکان را به ما داده که به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان  به حل مشکلات ویندوز حضوری بپردازیم. تفاوتی ندارد این خدمات نرم‌افزاری نصب ویندوز در غرب تهران باشد یا شرق آن، نصب ویندوز در شمال تهران یا نصب ویندوز در جنوب تهران فرقی ندارد. جانمایی ایستگاه ‌های کاری  امداد رایانه به گونه‌ای است که  گستره‌ای به وسعت تهران بزرگ را به سهولت پوشش می‌دهد.اگر هدف نصب ویندوز در شرق تهران باشد یا نصب نرم افزار در محل کار شما در غرب تهران یا هر جای دیگر تیم مجرب امداد رایانه بدون اینکه هزینه‌ای بابت ایاب و ذهاب دریافت کند در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و انواع خدمات نصب نرم افزار در محل را در نهایت کیفیت ارائه می‌دهد.

امداد رایانه گستره‌ای به وسعت تهران بزرگ را به سهولت پوشش می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ويندوز نشان ساماندهی نصب ویندوز امداد رایانه حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه زاهدان برگزار شد، از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری در سال ۱۴۰۲» انتخاب شد و با اعطای لوح تقدیر و تندیس، دکتر زهره عزیزی رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران از سوی  هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.

تعداد جلسات برگزار شده توسط روانشناسان، مشاورین و مددکاران و خدمات واحد نوروتراپی دانشگاه‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری، خدمات و حمایت‌های مددکاری اجتماعی، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، آموزش و ارائه خدمات بهداشت روان (نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی مختص دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده دانشگاهیان، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، انتشارات و تولید محتوا، میزان خدمات روانشناختی شامل طرح‌های حمایتی و مناسبتی برای دانشجویان دانشگاه، سطح پوشش دانشجویان جدیدالورود در طرح کارنامه سلامت روان، تعداد اعضا و میزان فعالیت همیاران سلامت روان، مداخله در بحران‌های روانشناختی و تعداد جلسات تشکیل شده در این خصوص، میزان فضای فیزیکی و نرخ رشد فضای مستقل و برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی، از معیار‌های ارزیابی عملکرد سالانه مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌هاست.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد