Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از 90snews، یکی از کشورهای مهم در زمینه تولید و صادرات چای، هندوستان است؛ در هند، مخصوصا مردم عصر‌ها و صبح‌ها با نوشیدن چای تفریح ​​می‌کنند. اکثر کارمندان اداری نیز عاشق چای هستند و اغلب برای حفظ روحیه خود در دفتر از چای لذت می‌برند، اما این نوشیدنی به همان اندازه که دلچسب است می‌تواند مضر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوشیدن چای تبویل به یک عادت شده است تا جایی که برخی اگر چای ننوشند دچار سردرد می‌شوند. برخی هم عادت دارند میان وعده‌های خشک و یا هر چیز دیگری را به همراه چای میل کنند، برخی دیگر به همراه چای سیگار می‌کشند اما باید بدانید مصرف برخی از چیزها با چای می‌تواند به از دست دادن زندگی ختم شود. 

استعمال دخانیات منجر به بیماری‌های بسیاری در بدن ما شود که شاید هر گز فکرش را هم نکنید و این موضوع با زیاده روی در مصرف چای نیز می‌تواند صدق کند. نوشیدن چای ممکن است خوشمزه به نظر برسد اما هنگامی که شاهد از دست دادن عزیزان و اطرافیانمان باشیم، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، به همین دلیل است که فرد نباید بیش از دو بار در روز چای بنوشد. در ادامه به برخی از مضرات چای اشاره شده است؛ 

افرادی که چای بیشتری می‌نوشند دفعات ادرار بیشتری دارند. این منجر به کمبود پتاسیم، سدیم و سایر مواد معدنی ضروری در بدن ما می‌شود. در نتیجه بدن ما به تدریج شروع به از دست دادن مواد مغذی خود می‌کند در نتیجه از قدرت آن نیز کاسته می‌شود.

بر اساس یافته‌ها آلومینیوم موجود در چای برای پوست بدن سمی است همچنین باعث ایجاد جوش روی صورت می‌شود. نوشیدن چای بیشتر احتمالا باعث بسیاری از بیماری‌های کلیوی می‌شود.

بسیاری از مردم عادت دارند چای را بسیار داغ بنوشند که اگر از عوارض آن آگاه باشند دیگر هرگز این کار را تکرار نمی‌کنند، زیرا به تمام لوله‌هایی که دهان ما را به معده متصل می‌کند، آسیب می‌رساند. اگر هر روز چای داغ بیشتری بنوشیم، لوله‌های داخل بدن ما نازک می‌شود. آسیب نیز می‌تواند در طول زمان رخ دهد. اگر لوله میرایی شود، زندگی برای فرد دشوار می‌شود.

این مقاله برای کسانی که با چای سیگار می‌کشند، بسیار ویژه است. بسیاری از افراد معتاد هستند. شما نیز اغلب افرادی را در ملاء عام دیده‌اید که دوست دارند سیگار بکشند و چای بنوشند؛ آن‌ها این کار را هوشمندانه انجام می‌دهند، اما نمی‌دانند که باعث سرطان جدی می‌شود.

این عادت احتمال سرطان را تقریبا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد. از آنجا که چای حاوی کافئین است و مهمتر از همه، سیگار‌ها نیز حاوی مواد مخدر هستند در بدن به یک ماده سمی تبدیل می‌شوند در نتیجه احتمال ابتلا به سرطان در حال افزایش است بنابراین هرگز نباید سیگار را با چای بنوشید.

بیشتر بخوانید 

سم زدایی طبیعی کلیه با مصرف دمنوش های خانگی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عوارض چای چای سیاه چای سبز نوشیدن چای بدن ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • نوشیدن آب داغ باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد