Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:51:12 GMT

بیش از ۹۲ درصد جرایم سایبری در بیجار کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۱۲۳۴

بیش از ۹۲ درصد جرایم سایبری در بیجار کشف شد

سرهنگ شهریار قربانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فعالیت گسترده پلیس فتا در فضای مجازی و سایبری شهرستان بیجار، حدود ۲۱ درصد جرایم سایبری کاهش یافته و بیش از ۱۸۳ درصد رشد در دستگیری در این حوزه ثبت شده است.

وی افزود: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق با توجه به اینکه شهرستان بیجار آخرین نقطه استان کردستان جهت خروج مبادلات است، بیش از یک هزار و ۲۴۰ درصد رشد در کشف انواع کالای قاچاق ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار تاکید کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت هم بیش از ۱۸۲ درصد کشفیات افزایش داشته است.

او با اشاره به اینکه کشف و ضبط مواد مخدر در این شهرستان به علت حمل و نقل از سایر شهرهای به استان است گفت: با اقتدار و تلاش شبانه روزی همکاران انتظامی در مبارزه با مواد مخدر و اشیای ممنوعه، بیش از ۲۶۴ درصد رشد کشفیات در این حوزه ثبت شده است.

سرهنگ قربانی گفت: پلیس راهور بیجار تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۹۴ دستگاه انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین را شماره گذاری و با حضور و نظارت پلیس راهور شاهد کاهش بیش از ۶۷ درصدی تصادفات فوتی، ۲۲ درصدی تصادفات خسارتی و ۱۱ درصدی تصادفات جرحی است.

وی با توضیح اینکه در ۱۳ ماهه گذشته آمار فوتی ها بر اثر تصادفات جاده ای منفی بوده است اظهار داشت: واحد صدور گواهینامه در شهرستان بیجار حدود ۲۸۵ مورد گواهینامه پایه دوم، ۷۳۰ مورد گواهینامه پایه سوم و ۲۵۱ مورد گواهینامه پایه یک صادر و به متقاضیان ارائه شده است.

 در تقویم کشورمان از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه به هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا کردستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا کردستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس راهور ناجا کردستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیجار شهرستان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟