Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@10:28:42 GMT

ملی‌پوشان والیبال استان یزد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۱۷۳۶

ملی‌پوشان والیبال استان یزد تجلیل شدند

ایسنا/یزد «امین خواجه خلیلی» و «سینا نیک‌پور» دو ملی‌پوشان جوان یزد که در مسابقات قهرمانی جوانان جهان(ایتالیا و بلغارستان) خوش درخشیدند، با حضور معاون استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان تجلیل شدند.

«احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در این مراسم ضمن تبریک موفقیت والیبالیست‌های یزد در مسابقات ملی و بین‌المللی، به اهمیت توسعه ورزش قهرمانی در کنار توجه به ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: تجلیل ورزشکاران موجب ایجاد انگیزه و یک اقدام مناسب و ضروری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با قدردانی از مربیان و ورزشکاران یزد که برای توسعه ورزش و ارتقای آن در کشور تلاش دارند، افزود: حضور جوانان یزد در میادین معتبر جهانی نقش مهمی در دلگرمی دست‌اندرکاران و زمینه‌ساز توسعه رشته‌های مختلف در جامعه است.

«مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز گفت: تجلیل قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی با همکاری و پیگیری هیات‌ها و همراهی مسئولان همواره در استان صورت می‌گیرد و موجب معرفی ورزشکاران برتر و عاملی مهم در ایجاد انگیزه و تشویق دیگران است .

وی به اهمیت توسعه ورزش با برنامه‌ریزی و جلب همکاری همه اقشار و فرهنگ‌سازی آن اشاره کرد و همکاری بیش از گذشته همگان را برای ارتقا و توسعه همه جانبه ورزش خواستار شد.

«سید احمد هاشمی» معاون توسعه ورزش یزد هم به وجود استعدادهای مناسب ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون برای حضور ورزشکاران در مسابقات معتبر با همکاری و پیگیری هیات‌های مختلف اقدام صورت گرفته و با تعامل مسئولان با قوت ادامه دارد.

گفتنی است، دوره داوری درجه یک والیبال استان نیز از روز گذشته و برای مدت پنج روز به مدرسی «محمد شاهمیری» داور بین‌المللی والیبال آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال يزد توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید و اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره‌کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

مرتضی زارعی همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقه‌مندان تبدیل شود، اما بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

در این نشست بنا شد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام کنند. همچنین ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود.

از دیگر مصوبات این نشست می‌توان به در اختیار قرار دادن سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا به ورزشکاران شهر صدرا اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی