Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری شد.

متن حکم مدیر کل جدید روابط عمومی سازمان سینمایی که از سوی محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی صادر شده به شرح زیر است.

«جناب آقای یزدان عشیری

با سلام

نظر به شایستگی، توانایی و تجارب جنابعالی در حوزه روابط عمومی، امور رسانه و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی به موجب این حکم به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود ضمن تعامل و بهره‌گیری از نیروهای جوان، متعهد، انقلابی و متخصص در عرصه رسانه و ارتباطات و همچنین، تعامل گسترده با افکار عمومی، جامعه هنری و سینمایی و مراکز و نهادهای فرهنگی و سایر دستگاه‌های مرتبط در جهت تقویت و تحکیم این حوزه نهایت تلاش خود را بکار گیرید. امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال در انجام امور محوله از جمله موارد ذیل موفق و مؤید باشید.

- طراحی سامانه اطلاع رسانی یکپارچه در معاونت‌ها، ادارات کل و موسسه‌های سازمان سینمایی و نیز، رویداد مهم سازمان

- لزوم فعال سازی کلیه سایت‌های زیرمجموعه‌های سازمان و تقویت شعاع اطلاع رسانی و مباحث تحلیلی و تخصصی با همفکری مدیران عامل موسسه‌ها

- برنامه ریزی برای تقویت فضای مطالعات سینمایی از طریق تولید محتوا در راستای سیاستگذاری راهبردی سازمان

- اهتمام به بهره گیری از امکانات چند رسانه‌ای

- توجه به گسترش مناسبات بین سازمانی و برون‌سازمانی و ارتباطات با سایر سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی

- شناسایی دستاوردهای سینما به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه به مراکز و شخصیت‌های مرجع فرهنگی و اجتماعی کشور

- راهبری روابط عمومی رویدادهای استراتژیک سازمان و مدیریت و نظارت کیفی آنها

- هدایت و جهت دهی به کلیه محتواهای خبری و رسانه‌ای مرتبط با موسسه‌ها و جشنواره‌ها

- لزوم بهره گیری از نیروهای جوان، متعهد، انقلابی و متخصص در راستای گام دوم انقلاب و رویکرد بازسازی انقلابی سینما

- توجه به گسترش ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع رسانی سامانمند و پیوسته

- تعامل با اصحاب رسانه و جامعه منتقدین و ارتقای حس اعتماد و همکاری

- تقویت روحیه همدلی با اهالی سینما و صنوف سینمایی

- ایجاد ظرفیت‌های تبلیغاتی برای ترسیم بهتر و نافذتر فعالیت‌ها و اقدامات سازمان

بدیهی است معاونت‌ها و موسسات تابعه سازمان همکاری شایسته را در پیشبرد سیاست‌های مورد نظر خواهند داشت.

در خاتمه نیز از جناب آقای مسعود نجفی به پاس خدمات و زحمات دلسوزانه و ارزشمندشان، تقدیر می‌نمایم.»

یزدان عشیری نویسنده، منتقد و مدیر فرهنگی، عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و عضو جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما پیش از این مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز هنرهای نمایشی، محافل سازمان سینمایی حوزه هنری، جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، جشنواره بین المللی فیلم فجر، جشنواره بین المللی فیلم کوثر، جشنواره بین المللی تئاتر فجر و… را عهده دار بوده است.

کد خبر 5324000 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: یزدان عشیری محمد خزاعی سازمان سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه فیلم سینمایی تئاتر ایران عزت الله مهرآوران جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان پیمان جبلی درگذشت چهره ها کارگردان تئاتر سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان سینمای مستند شبکه دو سیما سریال ایرانی شبکه پنج سیما روابط عمومی سازمان سینمایی جشنواره بین المللی سازمان سینمایی یزدان عشیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی