Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدراعظم آلمان در دیدار از اراضی اشغالی اظهاراتی را درباره مذاکرات هسته‎ای مطرح کرد. خبرگزاری میزان - «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان در آخرین سفر کاری خود در این سمت، با «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره موضوع هسته‌ای ایران گفت و گو کرد.   به گزارش «رویترز»، «مرکل» درباره مذاکرات وین پیرامون احیای برجام، گفت «جامعه بین المللی هفته‌های بسیار حساسی را درباره آینده توافق هسته‌ای با ایران پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   وی افزود «ما می‌خواهیم پیامی بی چون و چرا برای بازگشت سریع به مذاکرات به ایران ارسال کنیم.»   صدراعظم آلمان در بخشی دیگر از اظهاراتش ادعا کرد «روند غنی سازی در ایران، بر ضرورت انجام هر کاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، تاکید می‌کند.»   وی با اشاره به این که تهران در واکنش به اقدام‌های آمریکا به افزایش غنی سازی اورانیوم می‌پردازد، گفت که «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه و «شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین نیز برای بازگشت ایران به میز مذاکرات مسئول هستند.   «مرکل» همچنین اظهار کرد «من همچنین مسئولیت روسیه و چین را در اینجا می‌بینم؛ زیرا اگر برجام دیگر نتواند آن چه را که باید انجام دهد، اوضاع بسیار دشوار می‌شود؛ بنابراین ما اکنون در هفته‌های بسیار تعیین کننده‌ای برای این توافق قرار داریم.» بیشتر بخوانید: تکرار ادعا‌های نفتالی بنت درباره ایران در دیدار با مرکل ادعای رئیس جمهور آلمان درباره برنامه هسته‌ای و موشکی ایران «مرکل»، شنبه شب در چارچوب آخرین سفر رسمی خود به اراضی اشغالی وارد فرودگاه «بن گوریون» شد.   وی در دوران ۱۶ ساله صدراعظمی خود ۸ بار به اراضی اشغالی سفر کرد؛ چرا که دولت‌های مختلف آلمان، روابط با رژیم صهیونیستی را از زمان جنگ جهانی دوم در اولویت اصلی خود قرار داده‎اند.   آلمان از شرکای بزرگ تجاری رژیم صهیونیستی است.   «مرکل» قصد داشت در اواخر ماه آگوست به اراضی اشغالی سفر کند که به دلیل اوضاع افغانستان لغو شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: آلمان آنگلا مرکل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آنگلا مرکل آلمان آنگلا مرکل اراضی اشغالی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای، دقایقی قبل با نواخته‌شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرد.

عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران، علی اکبر صالحی و فریدون عباسی روسای پیشین سازمان انرژی اتمی از چهره‌های شاخص در این مراسم هستند.

قرار است در این مراسم «محمد اسلامی» رییس سازمان انرژی اتمی سخنرانی کند.

کد خبر 6098283

دیگر خبرها

  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • رافائل گروسی وارد تهران شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق