Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حوزه حمل و نقل و ساماندهی صنایع و مشاغل گفت: نمایشگاه‌ها می‌توانند بازار‌های پر رونق اقتصادی برای محله‌های اطراف خود بوده و عواید اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را به همراه داشته باشند. مسعود سیرتی در میزگرد بررسی رویداد‌های نمایشگاهی در حوزه خودرو‌های سفارشی، قدیمی، ارتقاء یافته و لوازم برون جاده‌ای اظهار کرد: یکی از مهمترین رخداد‌ها در بطن برگزاری نمایشگاه‌ها این است که تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خود را به مخاطبان معرفی و عرضه کرده و به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: یکی از مهمترین اهداف نمایشگاه‌ها این است که با جذب مخاطبان بستر برای رونق بخشیدن به بازار عرضه و فروش محصولات فراهم شود و این مهم زمانی محقق می‌شود که به دنبال کسب و کار‌های نوین و نوپا باشیم.

کارشناس حوزه حمل و نقل و ساماندهی صنایع و مشاغل خاطرنشان کرد: حضور شرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان‌ها و استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه‌ها و عرضه تولیدات و محصولات نوین مورد نیاز و تقاضای مخاطب به اثربخشی هر چه بیشتر نمایشگاه‌ها کمک می‌کند.

سیرتی با تاکید بر اینکه هر نمایشگاه به دنبال جذب مخاطبان خاص محصولات خود است، بیان کرد: پس از برگزاری نمایشگاه‌ها و با تحلیل دقیق و صحیح بازدیدکنندگان می‌توان دریافت که چه مخاطبانی از نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اهداف مختلفی در برگزاری نمایشگاه‌ها دنبال می‎شود، تصریح کرد: رویکرد اجتماعی و انتقال دانش و مهارت، رویکرد سیاسی و توسعه همکاری‌ها با کلانشهر‌ها و کشور‌های مختلف و رویکرد اقتصادی و مراودات مالی از مهمترین رویکرد‌ها و اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها هستند.

کارشناس حوزه حمل و نقل و ساماندهی صنایع و مشاغل افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که شاید مغفول مانده و کمتر به آن توجه می‌شود این است که نمایشگاه‌ها می‌توانند بازار اقتصادی مطلوبی برای مناطق اطراف خود باشند.

سیرتی ادامه داد: به عبارت بهتر نمایشگاه‌ها با ایجاد بازار اقتصاد محلی و می‌تواند به تقویت درآمدزایی و فعالیت‌های اقتصادی محلات اطراف خود کمک کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مانع‌زدایی، تقویت کارآفرینی و اشتغال در کشور، گفت: برگزاری جشنواره تیونینگ، کمپینگ، آپشن مجموعه خودرو‌های کلاسیک و آفرود، لوازم جانبی و مصرفی به عنوان معدود نمایشگاه‌های مورد علاقه مخاطبان جوان می‌تواند سهم بسیار بزرگی در معرفی شرکت‌ها و جذب مشتری برای آن‌ها داشته باشد.

کارشناس حوزه حمل و نقل و ساماندهی صنایع و مشاغل تصریح کرد: با توجه به توسعه فناوری‌ها و دیجیتال مارکتینگ‌ها می‌توان در بستر برگزاری این نمایشگاه با بهره‌گیری از تکنیک‌های جدید نسبت به جذب مخاطبان اقدام و شبکه‌سازی را برای همه شرکت‌ها اجرایی کرد.

سیرتی اظهار کرد: این نمایشگاه جزو معدود نمایشگاه‌هایی است که پس از شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری و ارائه تکنولوژی به بازار و مخاطبان کرده و علاوه بر زمینه‌سازی برای فعالیت‌های اقتصادی، در حوزه علمی نیز اثرگذار است.

وی تاکید کرد: حضور و مشارکت فعال و توامان صنایع و مراکز دانشگاهی در این نمایشگاه می‌‎تواند به تقویت ارتباط این دو انجامیده و به افزایش تولید و رونق بازار کمک کند.

/تهران نیوز برچسب ها: نمایشگاه‌ها ، بازار‌های پررونق ، اقتصاد محلی‌ لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PJp

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه ها بازار های پررونق اقتصاد محلی برگزاری نمایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، از یک طرف تیک تاک خبر از عملیات انتحاری در بازار آمریکا می‌دهد و پیشروی برند هواوی باعت شده تا جنگ تراشه‌ها بین واشنگتن و پکن بالا بگیرد. شرکت مادر اپلیکیشن تیک‌تاک خبر داده که در در بدترین سناریو، این اپلیکیشن را در آمریکا تعطیل میکند تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشند.

مدیرعامل تیک‌تاک می‌گوید: تصمیم داریم در مبارزه حقوقی علیه قانونی که توسط رئیس جمهور آمریکا امضا شده و برنامه ویدئوی کوتاه محبوب ۱۷۰ میلیون آمریکایی را ممنوع می‌کند، پیروز شویم. از سوی دیگر تحیقیق‌ها نشان می‌دهد: جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کاری است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد.

این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است. خبر دیگر اینکه بنیان‌گذار چینی برند شیائومی خبر داده که بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است. رویترز گزارش داده که این اقدام شیائومی به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

اما به بازار انرژی دنیای نگاه کنید که وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرده، صادرات گاز طبیعی مایع این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود. برخی گزارش‌ها هم حکایت از آن دارد که هیچ کشور غربی مهمی در میان شرکای تجاری اصلی روسیه باقی نمانده و آلمان با مبادلات تجاری 12 میلیارد دلاری، دیگر یکی از پنج کشور برتر جهان نیست و چین، هند قدرت های نوظهور هستند.

کد خبر 847318 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری) تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال کامپیوتر - تراشه

دیگر خبرها

  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی