Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@23:29:29 GMT

احداث ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۳۱۹۹

احداث ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی به خانواده‌های ایتام و نیازمندانی که فاقد مسکن  هستند تحویل داده خواهد شد.

او تأمین مسکن مناسب و سرپناه ایمن و مقاوم را از اقلام خدمتی پرهزینه و اولویت‌های اصلی و مهم کمیته امداد عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده در این بخش، در ۶ ماه نخست امسال، ۸۹۲ مورد خدمت مسکن در قالب ساخت، تعمیر، تکمیل، احداث فضای جانبی مسکن‌های مددجویی، بهسازی و مقاوم سازی، به جامعه هدف این نهاد ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اینکه فعالیت‌های اثربخش کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی و فقرزدایی بر دو محور اصلی توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و ایجاد درآمد پایدار برای جامعه هدف این نهاد برنامه ریزی و اجرا می‌شود، گفت: چشم‌انداز فعالیت کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی، خروج توانمند شده مددجویان تحت حمایت از چرخه حمایتی این نهاد است.

صفری ادامه داد: با همین نگاه تلاش می‌شود با ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی در قالب مسکن، اشتغال و فرهنگی به عنوان ارکان توانمند ساز زمینه استقلال اقتصادی جامعه هدف در یک بازه زمانی مشخص فراهم شود.

او با اشاره به اینکه خدمات مسکن به خانواده‌های مشمول دریافت این خدمت، از شاخص‌های مهم اثرگذار در حوزه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: پارسال ۳ هزار و ۶۴۷ خدمت در بخش مسکن با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان به جامعه هدف این نهاد ارائه شده است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس