Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یداله صادقی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه نخست سازمان متبوع با بیان اینکه این استان نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد تاکید کرد :۲۰ درصد کسب و کارهای صنعتی در استان تهران مستقر است.

صادقی در این گزارش به  ۱۷ هزار کارت بازرگانی فعال در استان اشاره کرد و افزود: ۶۰ درصد از کارت های بازرگانی فعال در سطح کشور در استان تهران است به همین ترتیب خدمات مورد نیاز و ثبت سفارش مواد اولیه در استان تهران انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گستردگی در زمینه توسعه صنعت با مشکل ممنوعیت استقرار صنعت در شعاع ۱۲۰ کیلومتری مواجه است اظهار داشت: خیلی از فعالیت های صنعتی به دلایل زیست محیطی امکان استقرار در استان تهران را ندارند.

صادقی با اشاره به واحد های صنعتی قدمت دار و بازسازی و افزایش تولید این واحدها با تاکید براینکه باید واحدهای تولیدی را از حالت جامد خارج کنیم بیان داشت: در دو سال اخیر با همکاری و هماهنگی استانداری و سازمان صمت و محیط زیست برخی از محدودیت‌ها از جمله، افزایش ظرفیت، افزودن محصول و بازسازی و نوسازی ها، مجوزهایی صادر شده است.

وی تولید و صنعت را نظامی پویا دانست و تصریح کرد: واحدهای تولیدی قدیمی نمی توانند خود را به روز و فعالیت کنند زیرا سوخت و انرژی بیشتری مصرف می‌کنند و از فناوری های روز استفاده نمی شود و در نهایت محصول بازار پسند نیست.

صادقی ادامه داد: برای پیشبرد و افزایش تولید این واحدها پیش بینی های زیست محیطی انجام شده است که در صورتی که در چرخه تولید بمانند از مصرف انرژی و هزینه واحدها جلوگیری می شود.

این خبر تکمیل می شود...

برچسب‌ها سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران اصناف صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران اصناف صمت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران اصناف صمت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود