Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، علی اکبرمیدانشاهی با بیان این خبر اظهارداشت : به دنبال تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای رونق تولید و حمایت از صنایع داخلی و به دنبال آن ابلاغ بند «ق» تبصره دو قانون بودجه از سوی وزارت نفت در راستای تحقق بخشیدن به این امر مهم، گازرسانی به صنایع مشمول در دستور کار شرکت گاز استان یزد قرار گرفته و جهشی بزرگ در ایجاد زیرساخت های گازرسانی استان ایجاد نمود به طوریکه تاکنون یک هزار و 35 واحد صنعتی با استفاده از این قانون به شبکه گاز طبعیی متصل شده و گازرسانی به سایر صنایع مشمول نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بین 201 واحد صنعتی گازدار شده در سال جاری،92 واحد مشمول قانون بند «ق» بوده و بر این اساس مجموع واحدهای صنعتی گازدار شده استان به 8 هزار و 376 واحد رسیده که شامل یک هزار و 608 واحد صنعتی عمده و 6 هزار و 768 واحد صنعتی جزء می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مهمترین موضوعیت اجرای بند «ق» را بهینه سازی و جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی عنوان کرد و تصریح کرد: با بهره گیری از این قانون و صرفه جویی صورت پذیرفته، بودجه لازم جهت گازرسانی به سایر صنایع و همچنین سایر بخش ها تأمین خواهد شد که این شرکت با یک برنامه ریزی مدون و بهره بردن از قانون مذکور همواره جزء شرکت های موفق در زمینه گازرسانی به صنایع مطرح بوده و علاوه بر کسب رضایت صاحبان صنایع، تاثیر به سزایی در رونق تولید، آبادنی استان و صیانت از محیط زیست داشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت گاز یزد استان یزد شبکه گاز یزد واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره‌برداری شده است.

جعفر فرشچی طوسی افزود: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی گفت: محل ساخت و فعالیت این واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی چناران، کاویان فریمان، قوچان ۲، خیام، چرمشهر و تایباد در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت‌های اقتصادی باعث شده مراودات تجاری از سوی کشور‌های همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشور‌ها در ایران سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

فرشچی طوسی گفت: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • نتایج مشارکت مردم در اقتصاد دانش‌بنیان چیست؟
  • واکنش معاون صنایع عمومی وزارت صمت به نامه برخی انجمن‌های صنعتی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • مانوین چه فرصت‌هایی برای صنایع خلاق ایران ایجاد می‌کند؟
  • خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر