Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل بازرسی استان ایلام بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور، اظهار داشت: مقابله با فساد، کاری بسیار خطیر است و گاهی موارد برای بازرس از سوی متخلفان با تهدید، اصرار و مزاحمت همراه است که این بازرسان با وجود تمامی تنش ها بازهم با توکل بر خدا کار خود را با قدرت ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان بازرسی محل اعتماد و پناهگاه مردم برای رفع مشکلات است که وظیفه این سازمان بدلیل اعتماد و اتکا مردم بسیار خطیر و باید با دقت نظر بتوانند جوابگو نیاز مردم باشند.

امام جمعه ایلام با قدردانی از مجموعه کارکنان سازمان بازرسی استان گفت: وجود سازمان بازرسی با کارکنان متعهد و توانمند بعنوان سازمانی ناظر بر تخلفات می تواند در کاهش و پیشگیری از تخلفات بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: فعالیت بازرسان بسیار سخت و پرتنش است چرا که کارکنان این حوزه نیازمند تیزبینی، دقت نظر و تلاش شبانه روزی برای احقای حقوق مردم و حفظ بیت المال هستند.

وی اضافه کرد: بازرسانی که متعهد و متخصص باشند، می توانند فضا را برای متخلفان و فاسدان ناامن و اجازه ندهند این افراد حقوق بیت المال را تضییع کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: عملکرد اداره کل بازرسی استان با مدیریت جدید بسیار امیدوار کننده است چرا که این مجموعه با همدلی و هماهنگی برای هر کسی که قصد فساد اداری داشته باشد، احساس ناامنی ایجاد می کند.

مدیر کل بازرسی استان ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: همه با همدلی و با تاسی از رهنمودهایی رهبر معظم انقلاب برای مقابله با فساد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مهدی اصلانی کرچی گفت: امام جمعه ایلام همواره پشتیبان سازمان بازرسی برای مبارزه با فساد بودند و با رهنمودهایی خود  مجموعه بازرسی استان را یاری کردند.

وی افزود: طی نشست هایی برگزار شده مهم ترین مسایل استان شناسایی و ماموریت ها اداره کل بازرسی استان را برمبنای نیازها دسته بندی کردیم تا بتوانیم با کمترین منابع نیروی انسانی بیشترین بهره وری و عملکرد رضایت بخش در مقابله با فساد در استان داشته باشیم.

مدیرکل بازرسی استان ایلام تاکید کرد: سازمان بازرسی گزارش دهنده فساد است اما مرجع رسیدگی کننده نیست،  ولی تلاش داریم در اسرع وقت گزارش ارجاع شده به مراجع قضایی به نتیجه برسد.

اصلانی کرچی ادامه داد: گاهی اوقات سیاست سازمان بازرسی پیشگیرانه است و تلاش داریم با حضوری فعال در سطح جامعه برای مقابله با فساد و پیشگیری از تخلفات اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: یکی از مهم ترین نظارت های پیشگیرانه سازمان بازرسی این است که مشاوری امین و مورد اعتماد برای مردم باشد که برای تحقق این مهم سامانه گزارشگران فساد راه اندازی شد که با وجود آن هر شخص در هر سطحی می تواند گزارش فساد منطقه محل سکونت خود در اختیار بازرسان قرار دهد.

برچسب‌ها ایلام سازمان بازرسی كل كشور امام جمعه ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان بازرسی كل كشور امام جمعه ایلام ایلام سازمان بازرسی كل كشور امام جمعه ایلام امام جمعه ایلام کل بازرسی استان مقابله با فساد سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مطهری در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.


وی افزود: این ۳ واحد مذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آئینه از جمله این قطعات می‌باشند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند.


مدیرکل استاندارد استان یزد تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است، ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.


مطهری در پایان گفت: همشهریان عزیز می‌توانند، با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استانداردایران، به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی حوزه ساخت‌وساز در خوزستان
  • شناسایی ۳ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی حوزه ساخت و ساز در خوزستان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳۰۰ میلیارد تومانی در حوزه ساخت و ساز
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • لبه تیغ