Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:03:11 GMT

نشست «مهدویت و دانشگاه تمدن‌ساز» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۳۸۰۳

نشست «مهدویت و دانشگاه تمدن‌ساز» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در آستانه حلول ماه مبارک ربیع‌الاول و به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) نشستی با عنوان «مهدویت و دانشگاه تمدن‌ساز» در دانشگاه معارف اسلامی در روز دوشنبه ۱۹ مهرماه، ساعت ۱۰ صبح در سالن امام رضا (علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

در این نشست حجت‌الاسلام استاد قرائتی با موضوع: منتظران در قرآن، حجت‌الاسلام دکتر شاکری، ریاست دانشگاه معارف اسلامی با موضوع: نقش دانشگاه در تربیت نسل منتظر، حجت‌الاسلام دکتر کلباسی، ریاست مرکز تخصصی مهدویت با موضوع: نگاهی نو به فلسفه غیبت و حجت‌الاسلام دکتر بهروزی‌لک، عضو هیأت‌علمی دانشگاه باقرالعلوم (علیه‌السلام) با موضوع: نقش دانشگاه در تبیین تمدن زمینه‌ساز سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان برای شرکت در این نشست می‌توانند از لینک http://class.maaref.ac.ir/webinar11 استفاده کنند.

کد خبر 5324094 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دانشگاه معارف اسلامی مهدویت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران سال تحصیلی جدید دانشگاه خوارزمی دانشجویان دانشگاه های ایران آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه پیام نور آموزش پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشگاه های علوم پزشکی آغاز سال تحصیلی جدید حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی بی‌واسطه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

در این برنامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حوزه کشاورزی، بذر هیبریدی به نمایش گذاشته شد. 

در برنامه «بی‌واسطه» دستاورد محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مبارزه با گرد و غبار با عنوان مالچ پاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین نمایشگاه ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان طرح پویش اشتغال در این برنامه نشان داده شد، بر این اساس دانشجویان می توانند شغل مورد نظر خود را در ارتباط با صنایع مختلف بیایند و از دوران دانشجویی وارد شغل مورد نظر شوند. 

در بخشی از این برنامه واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایش گذاشته شد، پردیس این واحد دانشگاهی با هدف تبدیل علم به ثروت فعالیت می‌کند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار میلیارد تومان آن از فناوری کسب شده است، یعنی ۶۰ درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه و ۴۰ درآمد غیرشهریه‌ای است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است