Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه شورای راهبردی تصادف های استان، افزود: ایمن سازی و تعریض محورهای مواصلاتی و اصلاح نقاط حادثه خیز از قبیل تعریض و دو بانده کردن جاده قم-کهک و روکش آسفالت جاده قم-جعفریه با بهره گیری از اعتیارات ملی باید در دستور کار مسئولان باشد.

از ۱۹ اردیبهشت سال جاری با مصوبه هیات دولت شهر کهک از نظر تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهرستان با دو بخش مرکزی و بخش فردو با مرکزیت شهر کهک است.

همچنین طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه سال جاری هیات دولت بخش جعفرآباد به‌شهرستان ارتقا پیدا کرد. جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم با جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار تَن با ۲ گویش فارسی‌ و ترکی قرار دارد.

وی هوشمندسازی و مدیریت هوشمند معابر و محورهای عبوری استان را ضروری دانست و اضافه کرد: تحقق حداکثری این سیاست مسئولان را در نیل به هدف کاهش تصادف ها یاری خواهد کرد.

وی بحث ساماندهی پارکینگ موتورسیکلت ها در پیاده راه های هسته مرکزی شهر قم را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: برای نظارت بر تردد و تامین روشنایی در بلوارهای پرتصادف استان نیز باید بسته پیشهادی عملیاتی تدوین شود.

سرمست خاطرنشان کرد: باید اصلاح و تعمیر آسفالت محورهای پرتردد نیز در دستور کار مسئولان باشد.

تمام ظرفیت‌های موجود برای تکمیل بیمارستان الهادی استفاده شود

استاندار قم همچنین در جلسه ای پیرامون تعیین تکلیف پروژه بیمارستان الهادی با اشاره به اهمیت تبدیل تهدیدها به فرصت، اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا پروژه های بیمارستانی مهمی در قم تکمیل و به بهره برداری رسید و درصدد هستیم تا پروژه بیمارستان الهادی نیز که با اهتمام مرحوم آیت الله مشکینی بنیان گذاری شد، به مدار درمان وارد شود.

سرمست بر لزوم تکمیل این پروژه در چارچوب قوانین و مقررات بیمارستانی تاکید و اضافه کرد: تعامل و هماهنگی خوبی بین دستگاه های متولی در مورد این پروژه وجود دارد.

وی به تفاهم نامه مشترک اداره کل اوقاف و امور خیریه و مرکز خدمات حوزه های علمیه بعنوان بهره بردار این بیمارستان در زمینه واگذاری زمین اشاره کرد و گفت: جهت تکمیل ساختمان این بیمارستان می توانیم از ظرفیت های ملی و منابع فرااستانی استفاده کرد.

سرمست با تاکید بر پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تاسیس دی کلینیک عمومی در محل بیمارستان الهادی، ادامه داد: هدف و اولویت اصلی راه اندازی این بیمارستان است که در ادامه می توان بخش های درمانی تخصصی به بیمارستان افزود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی فراتر از تکالیف سازمانی و در راستای توسعه متوازن خدمات درمانی در مناطق محروم تمام توان خود را بکار برد.

گفتنی است این بیمارستان با ۹هزار متر عرصه و ۱۳هزار متر زیر بنای نیمه تمام توسط مرحوم آیت الله مشکینی وقف ارائه خدمات درمانی به عموم مردم شده است.

برچسب‌ها قم کهک استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کهک استانداری قم قم کهک استانداری قم بهرام سرمست بیمارستان الهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم

پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.

وی افزود: برای اجرای این طرح دو دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نصب ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد

محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال