Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی، رده‌های سنی امید، نوجوانان و جوانان به میزبانی استان زنجان برگزار شد و کرمانی‌ها توانستند در کاتا انفرادی نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

بر این اساس در رده سنی نوجوانان ۴۴ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند که ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان و به مربیگری مهدی شجاعی توانست مقام دوم کاتا انفرادی نوجوانان در انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش کاتارو‌های کرمانی در رده سنی جوانان نیز بی نظیر بود تا جایی که از بین ۴۳ شرکت کننده در این رده سنی، امیرحسن معین الدینی و ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان در فینال کاتای انفرادی انتخابی تیم ملی با هم به رقابت پرداختند که امیرحسین معین الدینی با مربیگری ناصر یعقوبی مقام اول و ابوالفضل شیخ شعاعی با مربیگری عابد علمدار مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین ابوالفضل فرامرزپور دیگر نماینده استان کرمان، مقام سوم کاتا انفرادی رده سنی جوانان را با مربیگری عابد علمدار به دست آورد.

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه پسران نیز ۳۲ ورزشکار در بخش کاتا انفرادی در رده سنی امید با یکدیگر به رقابت پرداختند که مهدی رضایی با مربیگری مسعود دانشور از استان کرمان به مقام اول دست یافت.

همچنین محمد مهدی شجاعی نیز با مربیگری مسعود دانشور توانست مقام سوم کاتای انفرادی رده سنی امید را به خود اختصاص دهد.

بر این اساس کرمان با قاطعیت توانست با کسب ۳ طلا از مجموع ۴ طلا جایگاه نخست را کسب کند.

در کاتای تیمی رده سنی نوجوانان – جوانان، تیم محسن رشیدی متشکل از امیر حسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرزپور با مربیگری عابد علمدارزاده اول شد.

همچنین تیم ناصر فاضلیان با ترکیب امیرمحمد عامری، آرتا سیستانی و آرمیا سیستانی به مربیگری فاضلیان نیز در کاتا تیمی دوم شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون کاراته انتخابی تیم ملی کاتا انفرادی استان کرمان رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر قهرمان ایران و مسعود نصیریان سرمربی وی که موفق به کسب مقام قهرمانی شد به گرمی استقبال کردند.


سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر مهریزی حریفان نامدار خود را از تهران و مازندران شکست داد و به مسابقات آسیایی راه یافت.


سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.


وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.
مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات