Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در ادامه برنامه یکشنبه های "حمایت از تولید و مانع زدایی از آن" در دیدار با تعدادی از صاحبان واحدهای صنعتی در محل استانداری، افزود: در راستای عمل به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "حمایت از تولید و مانع زدایی از آن"، طی ۲۹ یکشنبه در هفته‌های گذشته بازدیدهایی از واحدهای صنعتی استان یا ملاقاتهایی با صاحبان آنها انجام گرفته است که در این برنامه ها، آنان به تشریح مشکلات خود در عرصه تولید پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح مشکلات صاحبان صنایع در این ملاقاتها و بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی منجر به ۱۷۵ مصوبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی به منظور رفع مشکلات این واحدها شده است.

استاندار خراسان رضوی در ملاقات هایی جداگانه با مدیران شرکت "صنایع معدنی و معادن مس فیض کیمیا فرآور"، شرکت "آداک صنعت" و شرکت "اسپیدارگستر شرق ایرانیان" ضمن بررسی نیازهای این شرکت‌ها، دستورهای لازم را برای حل مشکلات صادر کرد.

به گزارش ایرنا، شرکت صنایع معدنی و معادن مس فیض کیمیا فرآور از سال ۱۳۹۲ فعالیت و سرمایه گذاری خود را در بخش معدن آغاز کرده است و خواستار مساعدت استاندار خراسان رضوی در ساماندهی حریم معدن و تخصیص تسهیلات بانکی مصوب اشتغال روستایی بود.

شرکت "آداک صنعت" با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی در زمینه ریخته گری دقیق انواع قطعات پیچیده با دقت ابعادی بسیار بالا از جنس فولادهای آلیاژی و زنگ نزن و سایر آلیاژهای خاص فعالیت می کند که به عنوان تنها واحد ریخته گری دقیق در شرق کشور و جزو ۱۰ شرکت معتبر و فعال در این زمینه در سطح کشور مطرح است، سرمایه گذاران این شرکت خواستار حمایت مسوولان دولتی به منظور تکمیل هر چه سریعتر طرح تولیدی خود شدند به طوری که با تکمیل آن مجموع سرمایه گذاری در این شرکت به ۱۸۰ میلیارد ریال خواهد رسید. 

تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی مصوب از محل صندوق توسعه ملی و تسهیل در روند اجرای کار از سمت بانک عامل از جمله درخواست های نمایندگان شرکت اسپیدار گستر شرق ایرانیان بود که در حوزه احداث مجتمع های گلخانه ای چند منظوره همراه با نیروگاه مولد برق کوچک مقیاس فعالیت می کند.

پنج هزار و ۳۴۹ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۸۴ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۹۴ هزار و ۴۹۴ نفر در خراسان رضوی پروانه بهره برداری دارند که سهم آنها از تعداد واحدهای دارای پروانه بهره برداری کل کشور هشت درصد و از اشتغال این واحدها نیز هشت درصد است.

به دستور استاندار خراسان رضوی از ابتدای سال روز یکشنبه هر هفته به عنوان "یکشنبه‌ پشتیبانی و مانع زدایی از تولید" به منظور بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی با همراهی مدیران اختصاص یافت که در این چهارچوب برای تسهیل و رفع مشکلات آنها اقدام می‌ شود.
 

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی استانداری خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی استانداری خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی سرمایه گذاری مانع زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان