Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@22:41:44 GMT

"خدادی"مشاور وزیر ارشاد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۲۷۸

وزیر فرهنگ و ارشاد در حکمی محمد خدادی معاون مطبوعاتی سابق را به سمت مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا، منصوب کرد. ناطقان: در حکم محمدمهدی اسماعیلی، خطاب به محمد خُدادی آمده است:

جناب آقای محمد خُدادی

نظر به سوابق طولانی، تجارب و توانمندی‌های اجرایی که از آن برخوردار می‌باشید، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین با توجه به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا نیز به‌مدت یک سال بر عهده جنابعالی خواهد بود.

همزمان با شیوع ویروس کرونا و تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا در اوایل اسفندماه ۱۳۹۸، محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وقت، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی این ستاد را نیز بر عهده داشته است.

مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست و ۲۰ معاون وزیر و سازمان، عضو این کمیته هستند.

خُدادی همچنین با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ریاست ستادخبری مقابله با کرونا را عهده‌دار خواهد بود. در این ستاد خبری، شش مدیرعامل خبرگزاری‌های ایرنا، فارس،  تسنیم، ایسنا، مهر و ایلنا و سه نماینده معاونت‌های سیاسی، سیما و استان‌های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگان بیست وزارتخانه و نهادهای انتظامی، امنیتی و نظامی و بویژه سه معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عضویت دارند.
 
از شروع بحران کرونا تاکنون، کمیته اطلاع رسانی و‌ مدیریت جو روانی کرونا ۴۸جلسه و ستادخبری مقابله با کرونا ۸۲ جلسه برگزار کرده است. منبع: فارس برچسب ها: خدادی ، مشاور وزیر ارشاد ، منصوب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خدادی مشاور وزیر ارشاد منصوب کمیته اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد مدیریت جو روانی مشاور وزیر محمد خ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با بیان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!