Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی اتحادیه تکواندو آسیا صبح امروز (یکشنبه – ۱۸ مهرماه) با حضور اعضای ATU به صورت آنلاین برگزار شد و با وجود موفقیت کاندیدای ایرانی، نگرانی هایی را برای اهالی ورزش در داخل ایجاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برای ریاست اتحادیه تکواندو آسیا، "کی سوک لی" کره ای تنها کاندید بود که از سال ۲۰۱۳ ریاست را برعهده دارد و او با رای اعضای قاره ای برای ۴ سال دیگر در این پست باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین انتخاب موضع پولادگر را هم تقویت کرد.

سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ایران، که اکنون بیش از بیست سال است که در این مسند تکیه زده، به عمراه افتخار احمد تبسم از پاکستان، گک ترونگ از ویتنام، ابوبکر عبداللطیف کی کردی از عربستان، محمد عبدالله مناصر از یمن و جین بنگ یانگ از کره‌جنوبی کاندیدای انتخاباتی به منظور نایب رئیسی اتحادیه تکواندو آسیا بودند.

در این میان با رای اعضاء مجمع، پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ایران به مدت ۴ سال دیگر به عنوان نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا انتخاب شد تا امیدها برای تغییر رییس و تفکر حاکم بر تکواندوی ایران نیز از بین برود! نتایج ضعیف پولادگر طی سال های اخیر و حجم گسترده مهاجرت قهرمانان و مربیان شاخص تکواندو به کشورهای همسایه و رقیب، باعث شکل گیری موجی از انتقادها علیه سبک مدیریت پولادگر و تدوام بیش از حد آن شده است.

با این روش، شاید ریاست این روحانی سابق بر تکواندوی ایران ابدی شود و او برای چند دوره دیگر صندلی ریاست فدراسیون کشورمان را به هیچ رقیبی واگذار نکند چرا که اغلب رای دهندگان یعنی روسای هیات های استانی نیز با وی همسو هستند و عملا حریفان شانسی برای شکست پولادگر در مجمع انتخابات ندارند!

 طبق اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی هر رئیسی تنها به مدت سه دوره پیاپی یا سه دوره در ادوار مختلف می‌تواند مسئولیت ریاست یک فدراسیون را برعهده داشته باشد، مگر اینکه بعد از سه دوره ریاست یک فدراسیون، کاندیدا یا رئیس فدراسیون مسئولیت اجرایی در فدراسیون جهانی یا فدراسیون و اتحادیه‌های آسیایی داشته باشد.

در میانه راه وزارت مسعود سلطانی فر ؛ چهره هایی نظیر احمد ناطق نوری رییس طولانی مدت فدراسیون بوکس، محمد مشحون رییس سابق فدراسیون بسکتبال ، میرسلیم رییس بیش از دودهه گذشته فدراسیون نجات غریق و چندین چهره قدیمی مدیریت ورزشی ایران از فدراسیون های خود جدا شده و نفرات جوان تر جایگزین آنها شدند اما پولادگر از آن موج نیز به سلامت عبور کرد و با وجود نزول و افت کیفی تکواندوی ایران، به حکومتش ادامه داد!

حالا پولادگر با انتخاب به عنوان نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با وجود ۵ دوره ریاست بر فدراسیون تکواندو مشکلی برای ثبت‌نام در دوره جدید انتخابات این رشته نخواهد داشت و احتمالا این پست را برای ششمین بار پیاپی کسب خواهد کرد. چهره هایی همچون هادی ساعی و دیگر نامزدهای توانمند و دارای ایده برای اداره این فدراسیون مدال آور المپیکی نیز گویا فعلا باید آرزوی ریاست را با خود نگه دارند تا چه زمانی شخص پولادگر راضی به پایین آمدن از اریکه قدرت باشد.

نویسنده: مجید کوهستانی

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی صالح آبادی بنی صدر ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران تکواندو سیدمحمد پولادگر پولادگر تکواندوی ایران رییس فدراسیون علی صالح آبادی بنی صدر ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران اتحادیه تکواندو آسیا تکواندوی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • قنادزاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • چند کشور آفریقایی کالای ایرانی می‌خرند؟
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا