Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد با اشاره به واردات ٩ میلیون تن نهاده دامی در شش ماهه امسال گفت: تا آخر مهر تمام مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده تحویل می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین دماوندی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تأمین نهاده‌های دامی، اظهار کرد: در شش ماه اول امسال ٩ میلیون تن نهاده دامی وارد کشور شده و در حال حاضر شرایط مطلوبی در این زمینه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: تمام مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده‌های دامی تا پایان مهر تحویل می‌شود.

دماوندی نژاد افزود: در حوزه دامداران و عشایری مقداری مشکل داریم که در تلاش هستیم آن را برطرف کنیم.


فعلاً خبری از اصلاح قیمت مرغ نیست


سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر درباره اینکه آیا تا آخر سال مشکلی در حوزه تأمین و توزیع نهاده‌های دامی نخواهیم داشت؟، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

دماوندی نژاد به این پرسش خبرنگار مهر که با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، مرغداران درخواست اصلاح و افزایش قیمت مرغ را دارند، آیا بزودی شاهد اصلاح قیمت مرغ خواهیم بود، گفت: نمی‌توانم بگویم که بزودی این اتفاق می‌افتد.

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد با اشاره به واردات ٩ میلیون تن نهاده دامی در شش ماهه امسال گفت: تا آخر مهر تمام مطالبات دامداران و مرغداران در حوزه نهاده تحویل می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مطالبات دامداران مطالبات مرغداران نهاده دامی دماوندی نژاد تحویل می شود تا آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ حدود ۱۲۰ هزار تومان است. این یعنی قیمت هر عدد تخم مرغ برای مصرف کننده ۴۰۰۰ تومان تمام می شود. قیمت ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

بیشتر بخوانید: چه چیزهایی را می‌توان جایگزین تخم‌مرغ در غذاها کرد؟

در میادین میوه و تره بار نیز براساس نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار، قیمت یک شانه ۳۰ عددی این کالای پروتئینی پرمصرف، بسته به نوع بسته بندی آن بین ۸۹ تا ۹۳ هزار تومان است.

همچنین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز تخم مرغ در بازه قیمتی ۹۵ تا ۱۱۸ هزار تومان بسته به برند و بسته بندی آن عرضه می‌شود.

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که تخم مرغ این روزها بازار آرامی را سپری می‌کند و بنا بر گفته کارشناسان این حوزه در نیمه اول سال با گرم‌تر شدن هوا مصرف تخم مرغ کم می‌شود که طبیعتا قیمت‌ها با کاهش تقاضا قدری کاهشی می‌شود.

البته رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران نیز چندی پیش به ایسنا اعلام کرد که از دولت درخواست کردیم با توجه به کاهش مصرف تخم‌مرغ در نیمه اول سال با خرید تضمینی تخم‌مرغ مازاد، از تولیدکنندگان حمایت کند؛ اما هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

به گفته این فعال بخش خصوصی قیمت تخم مرغ در مرغداری در حال حاضر به کیلویی ۳۲ هزار تومان رسیده و این در حالیست که قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغداران حدودا کیلویی ۶۰ هزار تومان است. این یعنی تخم مرغ ۵۰ درصد قیمت واقعی فروخته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229130 برچسب‌ها تخم مرغ

دیگر خبرها

  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد