Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:12:10 GMT

تیم فوتبال زیر ۱۹ سال گیلان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۹۶۴

تیم فوتبال زیر ۱۹ سال گیلان انتخاب شد

رئیس هیات فوتبال گیلان روز یکشنبه در خصوص معرفی و انتخاب تیم فوتبال زیر ۱۹ سال این استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از انجام تست گیری از بازیکنان این رده سنی، در نهایت ۱۸ بازیکن به عضویت تیم منتخب گیلان درآمدند.

قربانعلی الماس خاله افزود: با اتمام بررسی کاربرگ های ۹ استعداد یاب استان گیلان در طرح نهایی استعدادیابی زیر۱۹ سال که در سه منطقه شرق، غرب و مرکز استان گیلان برگزار شد، در پایان ۱۸ بازیکن به عنوان تیم منتخب زیر ۱۹ سال این استان به فدراسیون فوتبال معرفی شدند تا این تیم در رقابت های لیگ کشور حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اعلام استدادیاب های گیلان، کاوه مردانه زاده، عارف نوبخت ، امیرمحمد خوش منش، حسام بایگان و مجید پورقربانی همگی از رشت، علیرضا رمضانی، فراز هاشمی و امیرحسین هادیان از بندرانزلی، پوریا ژولیده و مانی صیادان از لنگرود، سعید شعبانی و جواد بشین از آستانه اشرفیه، سهیل نظری و محمدرضا بالنده از ماسال و مهدی شاهی پور از رضوانشهر اعضای تیم منتخب زیر ۱۹ سال گیلان را تشکی می دهند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: همچنین احسان شاد و ابوالفضل صابر حقدوست از رشت و سیدعلی موسوی چورکلایه از رودسر به عنوان بازیکنان ذخیره تیم فوتبال منتخب زیر ۱۹ سال گیلان انتخاب شدند که اسامی این بازیکنان نیز به فدراسیون فوتبال اعلام شده است. 

الماس خاله خاطرنشان کرد: تست استعدایابی تیم وفتبال منتخب زیر ۱۹ سال گیلان با حضور ایرج عبدی مسئول کمیته پایه و جوانان هیات فوتبال گیلان، نادر عزت اللهی سر استعدادیاب استان و زیر نظر سیدامیر فرحسینی،رضا ستوده، محسن مژدهی، رامین جعفری خواه، رضا احمدی، هادی گیاهی، کیا احمدی، علی جفاکش، وحید آقاجانی و حسین محمدی استعدادیاب های هیات فوتبال گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج تمتع ارز با نرخ مرکز مبادله می‌گیرند

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شروع سفر‌های زائراج ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران، تأمین و پرداخت ارز به‌صورت اسکناس به مبلغ ۵۰۰ یورو یا معادل آن در سال جاری انجام می‌شود.

نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی‌شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد. 

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌کند. 

طبق اعلام بانک مرکزی فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • زائران حج تمتع ارز با نرخ مرکز مبادله می‌گیرند
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم