Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از توزیع ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند و دانش‌آموزان مناطق محروم استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری در رزمایش توزیع 5 هزار بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند استان، اظهار داشت: در راستای قرارگاه مواسات و کمک‌های مومنانه استان چهارمحال و بختیاری تاکنون اقدامات ارزشمندی در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و همچنین تهیه جهیزیه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به یکی از نیازمندی‌ها و ضروریات مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری با شروع اول مهرماه، گفت: با فرا رسیدن ماه مدرسه مناطق محروم بسیار به لوازم‌التحریر احتیاج دارند که با همکاری بسیج سازندگی سپاه قمربنی‌هاشم(ع)، قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و کمیته امداد تعداد 5 هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: این بسته‌های لوازم‌التحریر بین 10 شهرستان استان توسط گروه‌های جهادی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود، قیمت هر بسته لوازم‌التحریر 200 هزار تومان است که جمعا یک میلیارد تومان این مرحله از رزمایش است.

 اکبری افزود: از ابتدای تشکیل قرارگاه مواسات و کمک مومنانه در استان چهارمحال بختیاری در مجموع 290 میلیارد تومان کمک‌های مومنانه توسط نهادهای متعدد و مردم خیّر این استان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: امروز تهیه لوازم التحریر در مناطق محروم با توجه به مشکلات مالی، سخت است بنابراین این بسته‌های لوازم‌التحریر در اختیار دانش آموزان محروم قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با تشکر از مردم و تمامی نهادها در خصوص تلاش‌ها برای خواست مقام معظم رهبری، بیان داشت: شاهد بودیم که مردم استان چهارمحال و بختیاری در مسئله زلزله، سیل و ... که در کشور پیش آمد کمک‌های خوبی کردند، متاسفانه این روزها استان چهارمحال و بختیاری درگیر زلزله شده است که حتما نیاز به حضور مردم استان برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ است.

اکبری با اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و سخت‌تر شدن شرایط برای زلزله زدگان استان، گفت: تا قبل از فرا رسیدن سرما نیاز به یک کار جهادی برای ایجاد یک سر پناه برای روستانشینان است، متاسفانه برخی خانه‌ا به صورت کامل تخریب شدند و برخی از خانه‌ها نیاز به بازسازی کامل دارند بدین معنی که مابقی خانه تخریب و از نو ساخته شود لذا باید جهت کمک‌های آینده به سمت زلزله زدگان استان باشد.

7000 بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در هفته وقف میان نیازمندان استان فارس توزیع می‌شود410 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند قشمی اهدا شدگزارش تسنیم|بازپس‌گیری 70درصد بازار ایران از برندهای خارجی لوازم خانگی به‌لطف تحریم‌/ 70 تا 90درصد صنعت لوازم خانگی ایرانی شد

اکبری در پایان با تقدیر از فعالیت‌های قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان، خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان چهارمحال و بختیاری از قرارگاه‌های جهادی برتر کشوری است، بالای دو هزار و 500 جهیزیه توسط این قرارگاه در استان توزیع شد که این کار بزرگی است.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری دانش آموزان نیازمند بسته لوازم التحریر مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کشانی، مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم، در اقدامی انسان‌دوستانه دانش آموزان و دبیران یک مجتمع آموزشی ۳۱ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران واریز کردند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران تاکید کرد: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه، کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.

کشانی ادامه داد: بدون شک کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان به سر می‌برند، از کارهای مهم دینی است و کمک به این افراد که به دلیل تصادف، بدهی یا حوادث غیرعمد در زندان به سر می‌برند از باقیات صالحات محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته‌اند تا نزد خانواده خویش بازگردند و فرزندانشان پدر یا مادر خود را پس از مدت‌ها بر سر سفره ببینند.

کشانی ضمن تقدیر از دانش آموزانی که به پویش سبز بهاری پیوسته‌اند، تصریح کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و بزرگداشت این ایام، دانش آموزان و دبیران مجتمع یادشده، همراه با دیگر نیکوکاران تهرانی، در پرداخت بدهی سه نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد سهیم شدند.

گفتنی است، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول و یا تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6090937

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری