Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:30:52 GMT

توقف پونفرادینا در غیاب عابدزاده

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۵۲۵۷

توقف پونفرادینا در غیاب عابدزاده

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در جریان تساوی تیمش برابر سوسیداد B به تساوی رسید.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نُهم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا در حالی که امیر عابدزاده را برخلاف چهار مسابقه اخیرش در ترکیب و فهرست بازی نداشت، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه رئال آرنا مقابل تیم رده پانزدهمی سوسیداد B قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران عابدزاده که در دو دیدار هفته قبل یک شکست و یک تساوی داشتند، امروز هم در کسب پیروزی ناکام بودند و در دیدار خارج از خانه مقابل سوسیداد B متوقف شدند.

رئال سوسیداد B در دقیقه ۵ این مسابقه دروازه‌بان خود را بخاطر اخراج از زمین از دست داد و پونفرادینا نیز در نیمه اول با اخراج مهاجم نوک خود مواجه شد تا هر دو تیم با یک بازیکن کمتر این بازی را به اتمام رسانند.

تیم فوتبال پونفرادینا در روزی که می‌توانست با کسب پیروزی به رده دوم لالیگا ۲ اسپانیا صعود کند، با نتیجه یک بر یک در خانه رئال سوسیداد متوقف شد تا ۱۷ امتیازی شود و در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد.

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که در این فصل هفت بار در لالیگا ۲ اسپانیا به میدان رفته، در مسابقه امروز مقابل رئال سوسیداد بخاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی جزو لیست تیمش نبود.

منبع: ورزش ۳

کد خبر 527928

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امیر عابدزاده اسپانيا پونفرادینا دروازه بان ورزش جهان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سوسیداد B

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس

در بازی مقابل سپاهان هم امیررضا رفیعی دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.

طرفداری | علیرضا بیرانوند استوری جدیدی را منتشر کرد.

علیرضا بیرانوند همچنان نمی تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و از این رو در جدال سرنوشت ساز مقابل سپاهان، امیررضا رفیعی جوان دروازه سرخ پوشان خواهد بود. حالا علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری از دروازه بان جوان تیم پرسپولیس حمایت کرده است:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)