Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:29:00 GMT

مانچینی و ثبت یک رکورد دیگر در تیم ملی ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۵۷۴۹

مانچینی و ثبت یک رکورد دیگر در تیم ملی ایتالیا

با پیروزی ایتالیا مقابل بلژیک یک رکورد دیگر برای روبرتو مانچینی به ثبت رسید.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست ایتالیا مقابل اسپانیا در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت ها رکورد 37 بازی بدون باخت آتزوری شکسته شد. با این حال شاگردان روبرتو مانچینی امروز در دیدار رده بندی مسابقات بر بلژیک غلبه کردند تا به مقام سوم لیگ ملت ها دست پیدا کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

برد تیم ملی ایتالیا در مسابقه امروز برابر بلژیک به این معنا بود که روبرتو مانچینی موفق شد در مجموع 44 بازی که هدایت آتزوری را بر عهده داشته به 30 پیروزی دست پیدا کند که در نوع خود آمار فوق‌العاده ای محسوب می‌شود.

 

در واقع روبرتو مانچینی حالا سریع ترین سرمربی تاریخ ایتالیا محسوب می شود که به رکورد 30 پیروزی با این تیم دست یافته است. در کنار این 30 پیروزی، کسب عنوان قهرمانی رقابت های یورو، 9 تساوی و 3 شکست نیز وجود داشته است.

 

 

 

 

گفتنی است این سه شکست تیم ملی ایتالیا با روبرتو مانچینی در 6 اکتبر 2021 برابر اسپانیا(لیگ ملت ها)، 10 سپتامبر 2018 برابر پرتغال(لیگ ملت ها) و یک ژوئن 2018 مقابل فرانسه(بازی دوستانه) بوده است.

تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!

جدال دو رقیب مستقیم در کورس کسب عنوان نایب قهرمانی سری A با تقسیم امتیازات میان آنها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهمترین بازی از هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یوونتوس در حالی برای شانزدهمین بار در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امتیاز از دست داد که برای تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت. تساوی اگرچه بانوی پیر را 65 امتیازی کرد اما این موقعیت را به نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش یعنی بولونیای رده چهارمی می‌دهد که با کسب پیروزی در بازی خانگی فردا برابر اودینزه، جای یوونتوس را در رده سوم جدول تصاحب کند.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

در جدول رده‌بندی مسابقات اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 86 امتیاز صدرنشین است. میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد، یوونتوس 65 امتیازی سوم است و بولونیا با 62 امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!