Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بعنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور در عرصه آموزش‌های الکترونیکی و باز، پوشش تحصیلی در سراسر کشور، ارائه خدماتی نظیر وام و تسهیلات متعدد به دانشجویان، تسهیل گری در امورات دانشجویان و ارتقای کیفیت آموزشی پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افزایش جذب دانشجو برای سومین سال متوالی توسط دانشگاه پیام نور استان کردستان اشاره و گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور استان کردستان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۱۰ درصد و امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۸ درصد افزایش داشته است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان اضافه کرد: مواردی مانند کیفیت آموزشی، روش‌های آموزشی باز و پویا در این دانشگاه، اعتبار علمی مدرک، موفقیت چشمگیر فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون‌های استخدامی و تحصیلات تکمیلی، شهریه پایین‌تر نسبت به سایر دانشگاه ها، ارائه وام‌های مختلف بلندمدت و کم بهره به دانشجویان از دلایل افزایش دانشجویان این دانشگاه در سال‌های اخیر بوده است.

احمدی تاکید کرد: این افزایش علاقه مندی به دانشگاه پیام نور را نشاندهنده اعتماد شهروندان به این دانشگاه و تلاش همه اساتید، مدیران و کارکنان برای تحقق رسالت اجتماعی دانشگاه است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان به مزایای تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: امکان تحصیل همزمان در ۲ رشته، آموزش حضوری، نیمه‌حضوری و الکترونیکی، اعطای انواع وام‌های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد ۲ درصد، تنوع در عناوین رشته‌ها و دارا بودن پایین‌ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از مزایای دانشگاه پیام‌نور است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور جذب دانشجو دانشگاه پیام نور کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان