Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@11:38:40 GMT

سعی می کنم برای همیشه در پاریس زندگی کنم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۶۰۰۲

سعی می کنم برای همیشه در پاریس زندگی کنم

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن، از حضور در این تیم بسیار خوشحال و راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی، ملی پوش ایتالیایی از زمان جدایی از پسکارا در سال 2012 در پاری سن ژرمن حضور داشته و هرگز در سری آ بازی نکرده است چرا باشگاه ایتالیایی و سابق او در آن زمان در سری بی حضور داشته است.

 

مارکو وراتی طی سال‌های اخیر بارها از حضور در پاری‌سن ژرمن ابراز رضایت کرده و حالا یک بار دیگر این کار را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:
" پاریس همه چیز را به من داده است. از نظر فوتبالی، من این شانس را داشتم که با قهرمانان بزرگ و در مسابقات بزرگ بازی کنم و این چیزی است که من بیش از هر چیز دیگری می خواستم. من عاشق این باشگاه شدم و به همین دلیل است که همیشه سعی می کنم حداکثر توان خود را ارائه بدهم تا پاسخ اعتمادی که به من شده را بدهم."

 

 

 

 

 

مارکو وراتی در ادامه پیرامون آینده خود صحبت های جالبی را مطرح کرد و گفت: "من پسر کوچکی بودم که از یک شهر کوچک در یک استان ایتالیا آمده بودم و اینجا همه چیز داشتم. بچه های من اینجا متولد شده اند!  وقتی کمی بیشتر از 18 سال دارید، بهترین سال های زندگی شما هستند و من، آنها را اینجا تجربه کردم. چالش بعد؟ من هنوز کمی وقت دارم. چیزی که من می دانم این است که سعی می کنم همیشه اینجا در پاریس زندگی کنم. "

 

 

 

 

تعریف و تمجیدهای پپ گواردیولا: "مطمئناً این ها کلماتی هستند که مرا خوشحال می کنند. او فردی است که فوتبال را درک می کند، برای فوتبال خوب است و یکی از کسانی است که باعث می‌شود از فوتبال لذت ببریم بنابراین، بله من خوشحالم."

مارکو وراتی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارکو وراتی پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن مارکو وراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!