Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : امسال ۵۹ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۲ روستای این شهرستان مصوب شده و در دستور کار قرار داد.

او بابیان اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات استانی، ملی و محرومیت زدایی به این پروژه‌ها اختصاص یافته است، گفت : عملیات برخی از پروژه‌ها در حال مناقصه و برخی نیز در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی با بیان اینکه بسیاری از روستا‌های شهرستان جوانرود با تنش آبی مواجه است، افزود: امیدواریم با اعتبارات خوبی که به حوزه آب و فاضلاب اختصاص یافته است و با پیگیر‌های وِیژه دکتر کاکاوند شاهد حل مشکلاب آب شرب روستا‌ها باشیم.

او از پیگیر‌های استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه قدردانی کرد.

آبرسانی به روستا‌های شهرستان جوانرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه جهش بسیار خوبی در حوزه آب وفاضلاب این شهرستان شروع شده است، گفت: امسال ۵۹ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستا‌های شهرستان جوانرود مصوب شده است.

علیرضا کاکاوند افزود: تصفیه خانه شهر جوانرود یکی از پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان است که به لطف خداوند تا پنج ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: جمع آوری شبکه فاضلاب روستای «زلان» از معدود پروژه‌هایی است که با مشارکت مردم در حال اجرا ست و ما قول دادیم به این پروژه کمک کنیم.

کاکاوند گفت: آبرسانی به روستا‌های بخش مرکزی و کلاشی که شامل ۲۲ روستا است در دستور کار قرار دارد که برخی از این پروژه‌ها در دست اجرا و برخی دیگر نیز در حال مناقصه است.

واکسیناسیون بیش از ۶۴ درصد واجدین شرایط

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: بیش از ۶۴ درصد واجدین شرایط دریافت واکسن در شهرستان روانسر، واکسن دریافت کردند.

محی الدین امینی گفت: بیش از ۶۴ درصد واجدین شرایط دریافت واکسن در شهرستان روانسر، واکسن دریافت کرده‌اند.

او افزود: شهرستان روانسر در واکسیناسیون افراد روستایی رشد قابل قبولی داشته و با واکسیناسیون ۷۷ درصدی جمعیت روستایی واجد شرایط، رتبه خوبی در استان کرمانشاه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر افزود: در حال حاضر روند واکسیناسیون در همه رده‌های سنی بالای ۱۲ سال با سرعت خوبی در شهرستان روانسر در حال انجام است.

او ادامه داد: آخرین آمار از افرادی که هر ۲ دز واکسن را در شهرستان روانسر دریافت کرده‌اند، ۳۵ درصد است که با استقبال مردم شهری و روستایی برای تزریق دز اول واکسن، پیش بینی می‌شود به زودی آمار واکسینه شدگان رشد خواهد داشت.

امینی گفت: با توجه در دستور کار قرار گرفتن ایمن‌سازی جمعی با تزریق واکسن از همشهریان عزیز دعوت می‌شود هرچه سریع‌تر با حضور در مراکز تجمعی و تزریق واکسن در مقابل این ویروس واکسینه شوند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب آب شرب ویروس کرونا شهرستان روانسر آب و فاضلاب روستا ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب