Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرتو مانچینی معتقد است که ایتالیا گزینه های زیادی در خط هافبک دارد و تمام هافبک های این تیم عملکرد خوبی دارند.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی مقابل بلژیک و کسب رده سوم لیگ ملت های اروپا در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و خط هافبک ایتالیا صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، روبرتو مانچینی در صحبت های خود پس از این دیدار گفت:

ایتالیایی که قهرمان اروپا شد، همان تیمی است که در مسابقات بعدی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان تیمی که مقابل اسپانیا نیز بازی کرد اما بازی با ده نفر در اکثر بازی ها، همه چیز را برای شما دشوارتر می کند. این مشکل اصلی بود وگرنه ما بازی ای مانند بازی امروز انجام می دادیم که در آن همه خوب بودند. این دو بازی، بازی های بسیار خوبی بودند.. ما بعضی از بازیکنان را تغییر دادیم اما با این وجود تیم هنوز هم عملکرد خوبی دارد.

خط میانی بخشی است که بیشترین گزینه را در اختیار شما می گذارد؟

بله، در وسط زمین ما راه حل های متفاوت و توانایی استفاده از سیستم چرخشی بدون این که از نظر کیفیت افت کنیم را داریم. هر کسی که بازی می کند خوب است و فقط همین اهمیت دارد. کیه زا؟ او می تواند در سمت راست یا چپ بازی کند، بدون این که کوچک ترین مشکلی در سازگاری با بازی داشته باشد. امروز مقابل بلژیک، او بیشتر در سمت چپ بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. براردی، کین و راسپادوری نیز عملکرد خوبی داشتند.

 وقتی جورجینیو درون زمین نیست، ما به یک گزینه جانشین به عنوان بازیساز نیاز داریم. استفانو سنسی در دسترس نیست و برایان کریستانته قبلاً در این پست بازی کرده است اما لوکاتلی ویژگی های لازم برای این کار را دارد و امروز عملکرد خوبی داشت. او می تواند به عنوان یک هافبک میانی یا یک بازیساز بازی کند، در نتیجه این یک گزینه اضافی را در اختیار ما قرار می دهد.

ایتالیا در خط حمله نیز تغییراتی داشت و براردی و راسپادوری به همراه کیه زا در خط حمله بودند.

ایموبیله و بلوتی باتجربه هستند، همه را می شناسند اما آن ها به دلیل مصدومیت غایب بودند. در نتیجه ما نیاز داشتیم تا یک گزینه جدید را در خط حمله نیز امتحان کنیم. راسپادوری آینده درخشانی در پیش دارد.

بازی بعدی ایتالیا در مقدماتی جام جهانی با سوئیسی است که به لطف پیروزی دیشبش مقابل ایرلند شمالی، تنها سه امتیاز با ایتالیا فاصله دارد.

بازی بسیار سختی خواهد بود، درست مثل تقابل در یورو و تقابلمان در بازل. ما در خانه بازی می کنیم و این اولین بازی ما در سال جدید پس از یورو خواهد بود. ما می دانیم که باید پیروز شویم.

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! خداداد عزیزی: اجی مجی لا ترجی؛ فرجی! تاکتیک بنتو پرتغالی نفوذ ناپذیر نیست؛ نبض بازی دست پست 6 و 8 | آنالیز کره جنوبی 30 برد در 44 بازی؛ رکورد تاریخی روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا نیمار: جام جهانی قطر، آخرین حضور من در جام های جهانی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرتو مانچینی عملکرد خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟

 

تابناک _ با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.

 بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات، موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روز‌های پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده، اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبر‌ها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

به نوشته ایسنا و برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می‌توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیدا‌های آنان در بهارستان، انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تن‌ها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیدا‌های هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تن‌ها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

دیگر خبرها

  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد