Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:46:15 GMT

پیام تبریک وزیر ورزش به مردان طلایی کشتی فرنگی ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۶۳۰۲

پیام تبریک وزیر ورزش به مردان طلایی کشتی فرنگی ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، پیام دکتر سید حمید سجادی به شرح زیر است:

استمرار موفقیت کشتی گیران ملی پوش فرنگی ایران در عرصه ی جهانی در اسلوی نروژ واقعا خاطره انگیز و غرور انگیز شد. این بار میثم دلخانی کشتی گیری باهوش و توانمند از استان سرافراز فارس ، افتخار آفرین شد و عرصه ی جهانی را با مدال ارزشمند طلا به بالندگی ورزش ایران تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با تبریک به این کشتی گیر دلاور ، کادر فنی و سرپرستی ، مسئولان فدراسیون کشتی و مردم کشتی دوست ایران ، امیدوارم این پیروز یها زمینه افتخارات گسترده تر کشتی ایران در آینده باشد .

تبریک به محمدرضا گرایی

متن پیام دکتر سید حمید سجادی کسب چهارمین طلای ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اسلوی نروژ را که با مبارزات درخشان محمدرضایی گرایی به ارمغان آمد، به شرح زیر است :

وصف دلاوری ملی پوشان کشتی فرنگی ایران در رویداد رقابتی قهرمانی جهان در اسلوی نروژ که با چهار مدال طلا و دو مدال برنز همراه بود، در قالب کلمات نمی گنجد اما برای همیشه ی تاریخ ورزش کشور سرود فتح و غریو شادی دل ملت، یادگار باارزش باقی خواهد ماند .

محمدرضا گرایی عزیز بعد از مدال طلایی که در المپیک برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان آورد ، عرصه ی قهرمانی جهان را هم با غیرت و مردانگی آنچنان سپری کرد که درایت ، هوشمندی ، توانمندی و اجرای زیبای فنون مختلف ارزشی کمتر از نشان طلا نداشت و اقتدار ایران را با چهارمین طلا در اسلوی نروژ به منصه ظهور رساند .

این افتخار آفرینی را به این کشتی گیر ارزنده ، مسئولین فدراسیون ،کادرفنی و سرپرستی ‌و مردم کشتی دوست ایران زمین تبریک می گویم و استمرار در سربلندی کشتی را در رویدادهای آینده از خداوند متعال طلب می کنم .

کد خبر 5324392

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی کشتی فرنگی ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی فوتبال مسابقات قهرمانی جهان مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال امارات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران حمید سجادی کشتی آزاد والیبال کاراته مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

آیت الله رئیسی گفت: در ابتدای دولت به جمعی از قهرمانان‌وپیشکسوتان و نام آوران عرض کردم بنا دارم در وزارت ورزش به ورزش هم نگاه مدیریتی شود و هم کسانی در این کسوت باشند که ورزش را بشناسند و سابقه داشته باشند وبر این‌وعده خود وفا دار بودیم. خوشحالیم مدیران وزارت ورزش عمیقا با ورزش اشنا دارند وورزش را خوب‌می شناسند و با مشکلات ورزش آشنا هستند وگام های موثری در جهت رفع این مشکلات برداشته اند. وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم.

به گزارش آنا، از زمان حضور حجت‌الاسلام رئیسی در قوه مجریه این سومین مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی است که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در این مراسم محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و ... حضور دارند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز