Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع پنج هزار بسته نوشت‌افزار با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه جهاد امام رضا (ع) در استان با عنوان بوی ماه مهر در محل مصلای امام‌خمینی (ره) شهرکرد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای تهیه این بسته‌های نوشت‌افزار، ۱۰ میلیارد ریال از محل کمک خیرین مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام، اعتبارات بسیج سازندگی و قرارگاه امام رضا (ع) استان هزینه شد که ارزش هر بسته دو میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید

اهدای نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند لردگان

اکبری، هدف از توزیع این بسته‌ها را حمایت از دانش‌‍آموزان نیازمند در مناطق روستایی و محروم بیان کرد.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان بسته حمایتی و معیشتی در استان توسط خیرین، نهاد‌های حمایتی، سپاه و بسیج تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی در قالب قرارگاه مواسات و کمک مومنانه توزیع شده است.

اکبری افزود: در ایام کرونا بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته جهیزیه نیز برای نیازمندان تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوشت افزار لوازم التحریر نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار