Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، دکتر " همایون مشکین کلک "افزود: اعتبار طرح‌های صنعتی پایان یافته و در حال اجرای اساتید دانشکده بالغ بر چهار میلیارد و چهارصد و دوازده میلیون ریال است و  عمده طرح‌های ارتباط با صنعت با مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم، شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌ها و پژوهشگاه نیرو و شرکت مدیریت منابع آب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات صنعتی و اهمیت برنامه ریزی درمصرف انرژی الکتریکی، همکاری ۲ عضو هیات علمی این دانشکده دکتر مجتبی پیشوایی و دکترمحمدرضا میوه و برقراری ارتباط موثر و پیوسته با شرکت‌های توزیع برق استان‌ها و اجرای پروژه های امکان سنجی و طراحی، نتایج ارزشمندی را به دنبال داشته است.

رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه تفرش اظهار داشت: با توجه به مشکلات کم آبی در استان و کاهش تولید برق در نیروگاه‌های بزرگ آبی، اعضای هیات علمی این دانشکده با همکاری شرکت توزیع برق استان مرکزی، پروژه‌های ارزیابی فنی و اقتصادی نیروگاه‌های برق-آبی کوچک را با موفقیت اجرایی کردند.

دکتر مشکین کلک عنوان کرد: با توجه به اینکه به تازگی بیشتر کشورها به دنبال انرژی‌های جایگزین و پاک هستند عضو هیات علمی این دانشکده نیز در این راستا  پروژه ارتباط با صنعت را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی افزود: پروژه طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری باران و سایر نزولات جوی با فناوری جدید و پیشرفته از طرف دکتر علی محمد فتوحی عضو دیگر هیأت علمی این دانشکده با همکاری شرکت مدیریت منابع آب ایران در حال اجراست.

رئیس دانشکده مهندسی برق یاد آور شد: در کتاب ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری نام دکتر میوه در زمره پژوهشگران برجسته ارتباط با صنعت به چشم می‌خورد.

دکتر مشکین کلک در بخش دیگری از سخنان خود به انتشار نتایج پژوهشی اساتید دانشکده برق درژورنال‌های معتبر خارجی و داخلی اشاره کرد و افزود: مقالات علمی ارزشمندی توسط اساتید این دانشکده منتشر شده که از جمله می‌توان به مقالات آقایان دکتر میوه و دکتر کاظمی با ضریب تاثیر بالای ۱۴.۹۸ و ۱۰.۴۵ اشاره کرد که درنوع خودقابل تحسین است.

وی افزود: برنامه ریزی‌های صورت گرفته دراین دانشکده درراستای خیزش علمی موثر در کشور و ارتباط هرچه بیشتر با صنعت درکشور و استان مرکزی است و تجهیزمناسب و هرچه بیشتر آزمایشگاه‌های پژوهشی این دانشکده درقالب آزمایشگاه مرکزی می‌تواند کمک شایانی برای دستیابی این اهداف باشد.

دکتر مشکین کلک اضافه کرد: پروژه "ورود نیروگاه تولید پراکنده به شبکه برق خمین به صورت جزیره‌ای برای اولین بار در کشور" با همکاری شرکت توزیع برق استان مرکزی به اجرایی می‌شود.

وی اجرای این پروژه را نشان دهنده اعتماد درست و هماهنگ صنعت برق استان به اساتید این دانشکده، عزم جدی و توان بالای آنها دانست.

وی افزود: در این راستا لازم است که دیگر صنایع استان مرکزی با اعتماد و برنامه ریزی بدون وقفه با این دانشگاه ارتباط موثرتری داشته باشند تا از پتانسیل بالای علمی و تجربی اساتید دانشگاه تفرش به خوبی استفاده شود.

دانشگاه تفرش دارای ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو است که در هشت رشته مشغول به تحصیل هستند.
این مرکز آموزش عالی دارای ۸۵ هیات علمی تمام وقت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی تفرش دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی تفرش اراک استان مرکزی تفرش دانشگاه علمی این دانشکده ارتباط با صنعت دانشگاه تفرش استان مرکزی هیات علمی برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» در جلسه ۸۹۷ مورخ هشتم اسفند ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ کرد.

بر اساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ابلاغیه ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

وزارت آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:‌

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رییس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رییس دانشگاه فرهنگیان (نایب رییس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

سید ابراهیم رئیسی
رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی

دیگر خبرها

  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری