Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 روابط عمومی سازمان اورژانس کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیمان صابریان در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت از سرپرستی این سازمان استعفا داد.

به گزارش ایسنا، متن این نامه به شرح زیر است:

«احتراما به استحضار می‌رساند اینجانب دکتر پیمان صابریان، بدلایل شخصی و مشغله کاری قادر به ادامه همکاری در سمت سرپرستی سازمان اورژانس کشور و ریاست مرکز اورژانس تهران نبوده و استعفای خود را از ادامه مسئولیت تقدیم حضرتعالی می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین پایان ماموریت خود از تاریخ استعفا در سازمان اورژانس کشور اعلام نموده و پیشاپیش از لطف و بذل عنایت حضرتعالی تشکر و قدردانی می‌گردد.
پیمان صابریان»

میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور شد

براساس اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور استعفای پیمان صابریان وزیر بهداشت صراط سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران