Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ والیبال لهستان تیم‌های اسکرابلخاتوف و ایندکپول اولشتن مقبل هم صف آرایی کردند.

در اولین دیدار، تیم اسکرابلخاتوف که میلاد عبادی پور را در اختیار دارد با نتیجه ۳ بر ٢ و با امتیاز‌های ٢۵ بر ١۶، ٢۵ بر ٢٢ و ٢٣ بر ۲۵، ١٧ بر ٢۵ و ١۵ بر ١٠ برابر تیم اولشتن پیروز شدند تا در دومین دیدار فصل خود هم پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار میلاد عبادی پور دریافت کننده ملی پوش والیبال کشورمان ١۵ امتیاز شامل ( ١٢ حمله، ١ دفاع و ٢ سرویس) کسب کرد. در مقابل میثم صالحی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود موفق شد تنها یک امتیاز را کسب کند.

هدایت اسکرابلخاتوف در این فصل بر عهده اسلوب دان کواچ صربستانی ( سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان) است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از اینکه نتوانست با پیروزی برابر سپاهان به صدر جدول برسد، حالا باید دلخوش به پیروزی احتمالی در پنج بازی آینده و از دست دادن امتیاز توسط استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

سرخ‌ها در هفته ۲۶ باید به قائم شهر سفر کنند. آنها فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی پرگل برابر نساجی جام قهرمانی را بالای سر بردند اما قطعا حالا کار بسیار سخت‌تری پیش روی‌شان است چراکه نساجی برای بقا به کسب امتیاز نیاز دارد.

نساجی با ساکت الهامی در سه هفته اخیر فوق العاده عمل کرده و پس از متوقف کردن سپاهان، تراکتور و ذوب آهن را نیز شکست داد تا با کسب ۷ امتیاز فعلا از قعر جدول و منطقه سقوط دور شود.

هواداران نساجی در بدترین روزهای تیم‌شان هم به وطنی می‌رفتند و حالا با این نتایج بدون شک این ورزشگاه جای سوزن انداختن هم نخواهد داشت تا پرسپولیس کار بسیار سختی داشته باشد.

پیروزی دو گله روز گذشته نساجی در اصفهان برابر ذوب آهن باعث شادی گسترده مردم قائمشهر شده بود. جالب اینکه بسیاری از هواداران نساجی روز گذشته نیز برای حمایت تیم‌شان به اصفهان رفته بودند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس