Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزایده کارگزار باشگاه پرسپولیس از امروز (یکشنبه) شروع شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با بارگذاری اسناد شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس شامل آگهی مزایده، ضمائم و متن قرارداد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران)، مزایده انتخاب کارگزار اسپانسر پرسپولیس از ساعاتی قبل رسماً آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان همکاری با باشگاه پرسپولیس در حوزه مورد ذکر و مزایده‌گران گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و به شرط عضویت در سامانه که قبل از این اطلاع‌رسانی شده بود، نسبت به دریافت اسناد مزایده، جهت شرکت در آن اقدام نمایند.

دریافت و بارگیری (دانلود) این اسناد فقط تا ساعت 15 روز دوشنبه به تاریخ 26 مهرماه 1400، امکان‌پذیر خواهد بود و بار دیگر یادآوری می‌شود برای این امر، عضویت در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران) الزامی است.

باشگاه پرسپولیس به دنبال تأییدیه AFC برای هتل اقامت در عربستان

دریافت پیشنهادها نیز از اکنون تا ساعت 19 روز هشتم آبان انجام می‌شود. تأکید می‌شود تاریخ‌های اعلامی به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. باز شدن پاکت‌ها و پیشنهادها در روز نهم آبان و اعلام برنده مزایده نیز در تاریخ دهم آبان انجام می‌شود.

علی عطایی مدیر مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس که از سوی رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه، پیگیری فرآیند مزایده را برعهده دارد، در توضیح تکمیلی در این باره گفت: پرسپولیس در شرایط حساسی به سر می‌برد، ولی از ابتدا تأکید بر این بود که فرآیند انتخاب کارگزار جدید باشگاه به شکل مزایده و در نهایت شفافیت و رعایت اصول قانونی انجام شود. ما دقت، طی شدن روند قانونی، صرفه و صلاح پرسپولیس را فدای سرعت نکردیم.

وی ادامه داد: از طرفی، در تمام این مدت و در هر مرحله‌ای که پشت سر گذاشتیم، اگر دستگاه‌های نظارتی سوالی داشتند یا به جهت انتشار اطلاعات نادرست در پاره‌ای از رسانه‌ها یا در شبکه‌های اجتماعی، با شبهه‌ای روبرو بودند، پاسخگو بوده‌ایم. سعی شد شفافیت در حد نهایت آن وجود داشته باشد و کار را به اصولی‌ترین شکل ممکن پیش ببریم. تا انتها نیز چنین خواهد بود.

صدری: تمدید قرارداد گل‌محمدی روحیه تیم را بالا می‌برد

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: تمام مواردی که لازم بود، از جمله طی شدن مراحل قیمت‌گذاری، تشکیل کمیسیون معاملات، اخذ مصوبات هیئت مدیره و موارد دیگر در راستای هر چه بهتر برگزاری مزایده و دفاع از منافع پرسپولیس انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی