Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@17:46:02 GMT

یک دهه شصتی استاندار تهران شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۷۰۳۵

یک دهه شصتی استاندار تهران شد

به گزارش ایسنا، منصوری متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بنیاد علوی، مدیرعامل و عضو مؤسس و هیأت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاون حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه و دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است