Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@06:18:51 GMT

انتخابات عراق در غیاب مردم عراق

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۷۸۹۱

انتخابات عراق در غیاب مردم عراق

نرخ مشارکت در انتخابات پارلمانی عراق: 19 درصد   بغداد، نجف و کربلا کمترین میزان مشارکت را داشتند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد

ابراهیم شعرا در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به اینکه در این دور از انتخابات شاهد برخوردهایی بین محور مقاومت با کشور متجاوز و غاصب اسرائیل بودیم و عملیات وعده صادق را انجام دادیم، نیاز به اینکه بتوانیم در عرصه بین‌ المللی و داخلی حضور گسترده‌ای از مردم و مشارکتی بالا را داشته باشیم، بیش از پیش لازم است و این می‌تواند به تقویت نظام کمک کند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان فارس با بیان اینکه مشارکت هرچه بیشتر مردم باعث افزایش بُرد و قدرت بیشتر کشور در عرصه‌های بین‌ المللی می‌شود، تصریح کرد: در کنار اهمیت مشارکت مردم، انتخاب اصلح نیز اهمیت ویژه‌ ای دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیراز و فارس یکی از نقاط مهم و استراتژیک کشور است، باید دارای نمایندگانی قدرتمند باشد که بتوانند با قدرت چانه‌زنی بالا ضمن رفع مشکلات مردم، پروژه‌های استانی و شهرستانی را به خوبی پیش ببرند.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: کاندیداهایی که برای دور دوم در عرصه رقابت باقی مانده‌اند، از میان تعداد زیادی از کاندیداها دور اول انتخاب شدند لذا باید مردم دقت بیشتری در انتخاب خود داشته و کسی را انتخاب کنند که علاوه بر تجارب مثبت و خوب، توانمندی‌های اجرایی و قانونگذاری خوبی را داشته باشد.

شعرا با اشاره به اهمیت توجه به نقش و جایگاه احزاب سیاسی در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: احزاب برای هر دور کاندیداهایی را با توجه به معیارها و شاخص‌های خاص خود معرفی می‌کنند که پیشنهاد می‌کنم مردم در این دور نیز ضمن بررسی کاندیداها، نیم نگاهی نیز به گزینه‌ها و لیست‌های انتخاباتی تشکل‌ها، گروه‌ها و جبهه‌ها داشته باشند.

کد خبر 6098521

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات