Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد هرمزی، شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در حوزه شهری هزار و ۱۸ کیلومتر شبکه فرسوده آب در استان داریم که نیاز به اصلاح و بازسازی دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: سال گذشته، کل تخصیص در این زمینه ۸۰۰ میلیون تومان بود در حالی که برای اصلاح هر کیلومتر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی توضیح داد: علیرغم اینکه همه به اهمیت این موضوع اذعان دارند اما اعتبار در این سرفصل داده نمی شود و امیدواریم در بودجه ۱۴۰۱ توجه اساسی به آن شود.

هرمزی ادامه داد: کل درآمد آبفای گلستان در سال گذشته، ۱۰۴ میلیارد تومان بود در حالی که برای بازسازی زون شهر گرگان ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان بیان کرد: با توجه به مولفه های مختلف ظاهری و فیزیکی و اختلاف ارتفاع هدررفت آب در گرگان ۱۸ درصد است و در ایام مختلف سال تغییر می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: گلستان تابستان سختی را پشت سر گذاشت و در نیم قرن اخیر این خشکسالی بی‌سابقه بوده است.

هرمزی اضافه کرد: گلستان در زمره چهار استان رتبه اول خشکسالی کشور بوده است.

کد خبر 5324499

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شرکت آب و فاضلاب گلستان بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا هفته ناجا خطبه های نماز جمعه امام رضا ع شیوع کرونا هفته نیروی انتظامی عکس استانها نیروی انتظامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان