Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران با بیان اینکه بالای ۸۰ درصد کارمندان ادارات دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، گفت: ۱۳ شهرستان تهران در وضعیت نارنجی و ۳ شهرستان ملارد، بهارستان و قرچک در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

غلامرضا عباس پاشا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت ابتلاء به کرونا در استان تهران گفت: ۱۳ شهرستان تهران در وضعیت نارنجی و ۳ شهرستان ملارد، بهارستان و قرچک در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در ادارات استان تهران نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است، افزود: بالای ۸۰ درصد کارمندان دولت دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

معاون استاندار تهران با اشاره به آغاز روند گسترده واکسیناسیون در کشور گفت: همچنان همه شهروندان استان را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز دوری از هرگونه عادی انگاری نسبت به این بیماری پیچیده دعوت می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید:  لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها از ابتدای شهریور/ بازگشت ساعت کار ادارات به حالت قبل

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: غلامرضا عباس پاشا کارکنان ادارات استان تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارکنان ادارات استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند