Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی مالمیر، مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد آخرین وضعیت واکسیناسیون مردم تهران اظهار کرد: از اواخر شهریور جهش بزرگی در امر واکسیناسیون ایجاد شد به نحوی که مراکز تجمیعی به حدود ۱۵۰ مرکز با همکاری‌های بین بخشی رسید؛ خوشبختانه در بحث تامین واکسن هیچ مشکلی نداریم اما در حال حاضر با چالش کاهش استقبال شهروندان تهرانی از واکسیناسیون مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالمیر افزود: قبلا با استقبال گسترده مردم برای انجام واکسیناسیون مواجه بودیم، اما در حال حاضر برخی از مراکز ما با خلوتی مفرط مواجه هستند به گونه‌ای که واکسن و نیروی انسانی با پیگیری‌های فراوان در اختیار همشهری‌ها قرار گرفته است اما مراجعه کننده‌ای نیست.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران در مورد دلیل کاهش استقبال مردم تهران از واکسیناسیون گفت: متاسفانه وقتی چیزی کمیاب است همه مراجعه می‌کنند تا آن را به دست بیاورند اما وقتی زیاد و در دسترس می‌شود، اهمیت خود را از دست می‌دهد.

او  تصریح کرد: در حال حاضر دسترسی به واکسن، محله‌ای شده به این معنی که در هر محله‌ای یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون یا مرکز و پایگاه جامع سلامت هست و در حال خدمات رسانی هستند؛ سطح دسترسی به واکسن در تهران بزرگ هم به حداکثر ممکن رسیده است. مردم باید به این میزان دسترسی اهمیت بدهند و در نظر داشته باشند که ممکن است در آینده این میزان دسترسی وجود نداشته باشد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بیان کرد: در کل کشور استقبال از واکسیناسیون بهتر از تهران است و هموطنان ما همچنان با اشتیاق واکسیناسیون را جدی می‌گیرند اما در کلانشهر تهران به دلیل وضعیت و ساعات کاری و مشغله‌های فراوان همشهریان و شلوغی سطح شهر، اولویت اول مردم واکسن کرونا نیست و کار‌های دیگر را ارجح می‌دانند.

مالمیر افزود: امیدواریم با ارائه کارت دیجیتال واکسن به مردم از سوی وزارت بهداشت، شاهد افزایش استقبال همشهریان عزیز باشیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران گفت: هدف گزاری ما برای واکسیناسیون مردم تهران، تزریق روزانه ۳۲۰هزار دوز واکسن بود. اما طی یک هفته اخیر این عدد بین ۲۵۰ تا ۲۸۰ هزار دوز واکسن در روز است اما به طور کلی این عدد متغیر است.

بیشتر بخوانید 

تزریق بیش از پنج میلیون واکسن دز اول کرونا به مردم تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون عمومی مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران مردم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور